Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:29:52 GMT

سر الکس: سولسشر باید فوراً سرمربی دائم یونایتد شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۶۷۵۱

سر الکس: سولسشر باید فوراً سرمربی دائم یونایتد شود

سر الکس فرگوسن می‌خواهد اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، فوراً به عنوان سرمربی دائم این تیم منصوب شود و سکان هدایت شیاطین سرخ را به خیالی راحت بدست بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد که سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای باشگاه منچستریونایتد، خواسته است که اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد که سالها به عنوان فوتبالیست شاگرد او بوده، فوراً به عنوان سرمربی دائم تیم منصوب شود تا سکان هدایت شیاطین سرخ را با خیال راحت به دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سولسشر از زمانی که به عنوان سرمربی موقت یونایتد منصوب شده عملکرد درخشانی داشته و از 13 بازی در رقابتهای مختلف 11 پیروزی بدست آورده است.

 

 

دیلی‌میل گزارش می‌دهد که سر الکس فرگوسن به دوستان نزدیک خود گفته که باشگاه منچستریونایتد نباید تا پایان فصل صبر کند بلکه باید فوراً سولسشر را به عنوان سرمربی دائم منصوب کند.

 

از زمان منصوب شدن سولسشر به عنوان سرمربی موقت، فرگوسن که سابقه مربی‌گری او را دارد بارها با این مربی نروژی گفتگو کرده و به طور منظم در تمرینهای یونایتد حضور به هم رسانده است. سر الکس از اینکه سولسشر سبک بازی سنتی یونایتد و فوتبال تهاجمی مورد علاقه او را بار دیگر در این تیم پیاده کرده بسیار خوشحال است.

 

فرگوسن در عین حال، از اینکه دو بازیکن سابق یونایتد، مایکل کریک و مارک دمپسی در کادر فنی سولسشر حضور دارند هم راضی و خوشحال است.

 

 

سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود

به گزارش "ورزش سه"، سم آلاردایس تاکید کرد که گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، علیرغم شایعات انتقال به اولدترافورد، منچستریونایتد را انتخاب نمی‌کند.

آلاردایس در سال 2016 برای یک بازی هدایت انگلیس را بر عهده گرفت و سپس ساوت‌گیت جایگزین او شد. ساوت‌گیت انگلیس را به نیمه نهایی جام جهانی 2018 و یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 و همچنین فینال یورو 2020 هدایت کرد.

پس از انتخاب سر جیم رتکلیف به عنوان مالک جدید یونایتد شایعاتی مبنی بر علاقه همکاری او با ساوت‌گیت منتشر شد اما آلاردایس تردید دارد که مربی انگلیس بخواهد به شیاطین سرخ ملحق شود.

اخیرا از سرمربی انگلیس در مورد احتمال مربیگری‌ در یونایتد سوال شد. او در پاسخ به شایعات تایید کرد که چنین شایعاتی در فاصله تورنمنت حساس یورو، بی احترامی است.

آلاردایس به ویلیام هیل گفت:"من مطمئن نیستم که اگر گرت از مربیگری انگلیس کناره گیری کند، در منچستریونایتد کار کند، او می‌خواهد استراحت کند! او در حال حاضر فشار کار در تیم ملی را احساس می‌کند، که در بعضی مواقع غیر قابل باور است. تفاوت تیم ملی با یونایتد این است که کار در رده باشگاهی هر روز، هر هفته، هر ماه، هر سال فعال است و فشار هرگز پایان ندارد. به نظرم نمی‌رسد که او بخواهد بعد از تمام کارهایی که برای انگلیس انجام داد، فورا به مربیگری در یک باشگاه بپردازد."

او درمورد شایعات انتقال این مربی به یونایتد ادامه داد:"فکر می‌کنم گمانه‌زنی‌ها درباره رفتن گرت ساوت‌گیت به منچستریونایتد از سوی مالکان جدیدی است که وارد این تیم شده‌اند. سر جیم رتکلیف کارش را آغاز کرده و فشار کافی در منچستریونایتد وجود دارد، برای سرمربی هم اینطور است، باید به این فکر کنید که آیا رتکلیف واقعاً به گرت ساوت‌گیت فکر می‌کند یا خیر. من نمی‌دانم شاید آن‌ها مقابل اریک تن هاخ نشسته‌اند و اینطور به او گفته‌اند که "ببین، این اتفاق نمی‌افتد."

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد