Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (یکشنبه ۵ اسفند) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد - لیورپول (ساعت 17 و 35 دقیقه)

مهمترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس ، عصر امروز در ورزشگاه اولدترافورد منچستر بین دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روزی که سولسشر جانشین مورینیو روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد شد، این تیم به شدت اوج گرفته و این مربی نروژی تحول زیادی در تیم یونایتد ایجاد کرده است. سولسشر 13 بازی روی نیمکت یونایتد نشسته است و به جز یک تساوی مقابل برنلی و یک شکست مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، سایر دیدارهایش را با برد پشت سر گذاشته است. قطعا هواداران یونایتد ترجیح می دهند هر تیم دیگری در لیگ جزیره قهرمان شود اما لیورپول نشود به همین دلیل اصلا دلشان نمی خواهد تیمشان مانند بازی رفت به لیورپول ببازد و به قهرمانی این تیم کمک کند.

البته شیاطین سرخ در آخرین دیدار خود ، موفق شدند چلسی را در جام حذفی شکست دهند تا مشخص شود شکست مقابل پی اس جی تاثیری در روند خوب آنها نداشته. یونایتد به سختی رتبه چهارم را به دست آورده و نمی خواهد راحت این رتبه و کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را از دست دهد.

سولسشر برای این مسابقه حساس ، آنتونی مارشیال، جسی لینگارد، آنتونیو والنسیا، مارکوس روخو و متیو دارمیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

در طرف مقابل تیم لیورپول در حالی با 65 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رتبه دوم قرار دارد که یک بازی هم کمتر از این تیم انجام داده و با یک تساوی در بازی امروز هم می تواند به صدر بازگردد. لیورپول 14 امتیاز هم با منچستریونایتد رده چهارمی اختلاف امتیاز دارد که باعث شده شاگردان سولسشر دیگر به قهرمانی فکر نکنند و فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمرکز کنند.

کلوپ نیز برای دیدار علاوه بر چمبرلین، لورون و جو گومز را در اختیار ندارد. ترکیب احتمالی منچستریونایتد: دخیا، اسمالینگ، لیندلوف، اشلی یانگ، لوک شاو، آندره هررا، ماتیچ، پوگبا، ماتا، رشفورد، لوکاکو ترکیب احتمالی لیورپول: آلیسون بکر، ماتیپ، فن دایک، آرنولد، رابرتسون، واینالدوم، فابینیو، کیتا، صلاح، مانه ، فیرمینو

آرسنال - ساوتهمپتون (ساعت 17 و 35 دقیقه)

دیگر مسابقه امروز لیگ جزیره را تیم های آرسنال و ساوتهمپتون برگزار می کنند. آرسنالی ها این روزها نتایج پرفراز و نشیبی را می گیرند و یک بازی در میان می برند و می بازند. 9 بازی پیاپی است که آنها اینطور نتیجه گرفتند و طبق این روال، این مسابقه نوبت باختشان است.

شاگردان امری در حال حاضر با 50 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند و رقابت شدیدی با منچستریونایتد و چلسی برای کسب رتبه چهارم دارند. آنها برای باقی ماندن در این رقابت باید امشب از سد قدیس های رده هجدهمی عبور کنند.

سری آ ایتالیا

بولونیا - یوونتوس (ساعت 17 و 30 دقیقه)

شاگردان مکس الگری که با شوک شکست هفته گذشته دو بر صفر در مادرید مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا مواجه هستند ، امروز به مصاف بولونیا می روند. الگری که می خواهد تیمش را برای بازی دو هفته بعد با اتلتیکو به اوج برساند، از همین بازی می خواهد روندآماده سازی تیمش را آغاز کند تا برای بازی برگشت در تورین بتوانند نتیجه را جبران کنند.

یووه برای این مسابقه با بحران خط هافبک هم روبرو شده و فقط سه هافبک در لیست آنها برای این مسابقه قرار دارد. خدیرا به دلیل مصدومیت و امره جان به دلیل محرومیت هافبک های یووه هستند که مانند کوادرادو و داگلاس کاستا این مسابقه را از دست دادند.

الگری ممکن است در این مسابقه به برخی از ستارگان تیمش مانند رونالدو ، کیلینی و شزنی استراحت بدهد.

فیورنتینا - اینتر (ساعت 23)

اینتر که این روزها با چالشی به نام مائورو ایکاردی روبرو شده ، توانسته خودش را با نبود این بازیکن وفق دهد . نراتزوری که سه بازی پیاپی بدون ایکاردی بازی کرده و هر سه بازی را نیز برده است، امشب هم کاپیتان خلع شده اش را در لیست ندارد. البته اسپالتی اعلام کرده ایکاردی به دلیل مصدومیت این مسابقات را از دست داده است اما گفته می شود نبود او بی ارتباط با حواشی اخیرش و مشکلاتش با مسئولان باشگاه نیست.

اینتر در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد و رقیب همشهری اش میلان را در یک قدمی خود می بیند. آنها برای بیشتر کردن دوباره اختلاف با روسونری باید فاتح بازی امشب شوند.

پارما - ناپولی (ساعت 20 و 30 دقیقه)

سمپدوریا - کالیاری (ساعت 15)

کیه وو - جنوا (ساعت 17 و 30 دقیقه)

ساسولو - اسپال (ساعت 17 و 30 دقیقه)

لالیگای اسپانیا

لوانته - رئال مادرید (ساعت 23 و 15 دقیقه)

رئال مادرید که هفته گذشته در عجیب با نتیجه دو بر یک در سانتیاگو برنابئو مغلوب تیم فوتبال خیرونا شد و رتبه دوم را خیلی زود دوباره به اتلتیکو مادرید پس داد، امشب در خانه تیم فوتبال لوانته به میدان می رود.

سولاری برای این مسابقه کایپتانش سرخیو راموس را به دلیل محرومیت و ایسکو و یورنته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

رئال پس از این مسابقه دو دیدار پشت سر هم با بارسلونا در جام حذفی و لالیگا خواهد داشت و سپس با آژاکس در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مسابقه خواهد داد.

اتلتیکو مادرید - ویارئال  (ساعت 18 و 45 دقیقه)

لگانس - والنسیا (ساعت 14 و 30 دقیقه)

وایادولید - رئال بتیس (ساعت 21)

بوندس لیگای آلمان

هانوفر - اینتراخت فرانکفورت (ساعت 18)

دورتموند - لورکوزن (ساعت 20 و 30 دقیقه)

لوشامپیونه فرانسه

مون پولیه - رنس (ساعت 17 و 30 دقیقه)

نانت - بوردو (ساعت 17 و 30 دقیقه)

تولوز - کان (ساعت 17 و 30 دقیقه)

رن - مارسی (ساعت 19 و 30 دقیقه)

موناکو - لیون (ساعت 23 و 30 دقیقه)

جام اتحادیه انگلیس

چلسی - منچسترسیتی (ساعت 20)

امشب یک دیدار بسیار حساس دیگر در انگلیس برگزار می شود و آن هم فینال جام اتحادیه بین تیم های چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه ویمبلی لندن است.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که همین چند هفته پیش منچسترسیتی در لیگ برتر با شش گل چلسی را تحقیر کرد  و تیم ساری این روزها شرایط خیلی خوبی را ندارد. گفته می شود بازی امشب آخرین فرصت سرمربی ایتالیایی چلسی برای باقی ماندن روی نیمکت شیرهای لندن است و در صورت شکست در این بازی حکم اخراج خود را نیز دریافت خواهد کرد.

این دو تیم در شرایطی پای به ومبلی می گذارند که تا به حال هریک پنج بار فاتح این جام شده اند. منچسترسیتی نیز مدافع عنوان قهرمانی است.  لیورپول با هشت قهرمانی پرافتخارترین تیم این جام است که از سال 1961 برگزار می شود و بعد از آن چهار تیم با 5 قهرمانی قرار دارند.

البته من سیتی تیمی بوده که در فصول اخیر در این جام عملکردی عالی داشته است، آنها در پنج فصل اخیر سه بار قهرمان شده اند و دو مرتبه دیگر، تیم های چلسی و یونایتد قهرمان این تورنمنت شده اند.

ساری در صورت پیروزی، اولین قهرمانی دوران مربیگری خود را تجربه می کند. حال آنکه پپ 20 جام برده است و رکوردی فوق العاده در بازی های فینال دارد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی چلسی و ناپولی در خانه حریفان

نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا اعلام شدند

غیبت عزت‌اللهی در دیدار مقابل شفیلدیونایتد

انتهای پیام/

پیش بازی فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است