Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز با حضور  با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و هچنین جمعی از مسئولان و پایوران سپاه این استان مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک نعمت  الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی و ولایت از بزرگترین ارزش ها و هدیه الهی به مردم ایران اسلامی است.

حاجی صادقی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.
وی تصریح کرد: صف آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت آن است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و تاکید کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌ها است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عناصر ماندگاری انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمنی دیرینه استکبار نیز به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت روزافزون این نظام الهی است.

در این آیین حجت الاسلام موسی پولادی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام  سجاد(ع) استان هرمزگان معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول پیشین این دفتر تقدیر شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران