Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تأکید بر اینکه کمک به محرومان باید در دو قالب خفا و علنی دنبال شود، گفت: کمیته امداد و مساجد باید در شناسایی محرومان تشکیلات مشخصی داشته باشند تا آبرو و شخصیت افراد را نیز حفظ کنند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نشست شورای زکات استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: افزایش کمک‌های مردم استان قم به کمیته امداد در این شرایط اقتصادی، نشان از ایمان این مردم است که وقتی مشاهده می‌کنند نیازهای نیازمندان بیشتر شده کمک‌های خود را نیز بیشتر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کمک به محرومان و پرداخت زکات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دین مبین اسلام مطرح‌شده است به همین علت باید موردتوجه قرار گیرد؛ برای افزایش کمیت و کیفیت کار نیز می‌توان ارتباط با مساجد را دنبال کرد چراکه مساجد از کانون‌های معنوی، مردمی و مورد اقبال و اعتماد مردم است و اگر با ائمه جماعات و افرادی که در مساجد مسئولیت دارند ارتباط داشته باشیم می‌توانیم در ترویج فرهنگ زکات موفق باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: کارهایی که برای محرومان انجام می‌شود باید مستند شود و در این راستا می‌توان با رعایت حقوق، شأن و شخصیت افراد، از بسترهای مختلف رسانه‌ای استفاده کرد.

بیش از 2 میلیارد تومان اجاره مسکن امسال به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد9 میلیارد ریال برای اعزام مددجویان کمیته امداد استان بوشهر به عتبات عالیات تخصیص یافتکمیته امداد استان مرکزی بیش از 14 میلیارد ریال به منظور دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه کرد

وی ادامه داد: اینکه از ابتدای بعثت پیامبر تا لحظات پایانی عمر ایشان در آیات مختلف موضوع زکات مورد تأکید قرارگرفته است، نشان می‌دهد که صداوسیما و رسانه‌های ما باید به‌صورت گسترده به این موضوع بپردازند.

سعیدی با تأکید بر اینکه کمک به محرومان باید در دو قالب خفا و علناً دنبال شود، گفت: کمیته امداد و مساجد باید در شناسایی محرومان تشکیلات مشخصی داشته باشند تا آبرو و شخصیت افراد را نیز حفظ کنند.

انتهای پیام/

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار