Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:58:46 GMT

وضعیت پادوانی بعد از گذشت یک سال از حادثه تلخ

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۹۴۸۶

وضعیت پادوانی بعد از گذشت یک سال از حادثه تلخ

امروز درست یک سال از روزی که آن حادثه تلخ برای لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال رخ داد می‌گذرد.

به گزارش مشرق، سالهاست پای بازیکنان خارجی به فوتبال ایران باز شده و دیگر نمی‌توان تیمی در لیگ برتر پیدا کرد که بازیکنان غیر ایرانی در اختیار نداشته باشد.

خیلی از بازیکنان خارجی شاغل در ایران عملکردی معمولی دارند و بعد از رفتنشان نامی از آنها نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند نام بعضی از بازیکنان خارجی به دلیل عملکرد ضعیفشان در فوتبال ایران ثبت می‌شود، اما تنها اندکی از بازیکنان خارجی هستند که نامشان در فوتبال ایران ماندگار می‌شود.

یکی از بازیکنان خوشنام و خوش اخلاقی که از نظر فنی هم کیفیت خوبی داشت، پادوانی مدافع بلند قامت برزیلی بود که چند سالی را میهمان فوتبال ایران بود.

پادوانی با فولاد به فوتبال ایران معرفی شد و با فولاد هم از فوتبال ایران حذف شد. فولاد نخستین تیم ایرانی بود که پادو را جذب کرد و وی بعد از دو سال حضور در این تیم، برای نیم فصل به صورت قرضی به الریان قطر رفت.

وی از قطر به ایران بازگشت اما اینبار مقصدش فولاد نبود. مدافع خوش اخلاق و برزیلی در بازگشتش به ایران به تیم نفت تهران پیوست و یک فصل موفق را با این تیم سپری کرد. پادو در یک سال ۷ بار هم برای نفت گلزنی کرد تا عملکرد خوبش او را مورد توجه سپاهان قرار داد.

بیشتر بخوانید:

پادوانی: فکر نمی کردم در ایران این‌ اندازه محبوب باشم

اصفهان مقصد بعدی پادو بود، اما این انتقال برای این برزیلی با اخلاق چندان خوشایند نبود و او نتوانست بازی‌های زیادی برای تیم جدیدش انجام دهد.

با حضور علیرضا منصوریان در کادر فنی استقلال، شاگرد سابقش در نفت با نظر او بار دیگر به تهران آمد تا اینبار پیراهن آبی استقلال را بر تن کند.

پادو در قلب خط دفاعی استقلال قلب میلیون‌ها هوادار استقلال را برای بازی‌های خوب و اخلاق بهترش تسخیر کرد تا تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم شود.

۵ اسفند سال ۹۷ اما برای پادوانی روز خوبی نبود. یک سال پیش در چنین روزی استقلال در اهواز به مصاف فولاد رفت و در حالی که آخرین دقایق نیمه اول بازی سپری می‌شد، پادو بر اثر برخورد از ناحیه سر با بازیکن خودی (آرمین سهرابیان) از ناحیه جمجمه و گردن آسیب جدی دید تا این نه تنها آخرین بازی پادو برای استقلال، بلکه آخرین بازی فوتبال در زندگی او باشد.‌

امروز و با گذشت یک سال از این حادثه، پادو در تهران نیست اما هواداران استقلال او را فراموش نکرده‌اند.

آخرین اخبار رسیده از برزیل امیدوار کننده است. حال پادو قطعاً بهتر از چند ماه پیش است اما او هنوز روی ویلچر است و البته امیدوارتر از گذشته.

پادو «کار درمانی» و «فیزیوتراپی» را خیلی جدی در برزیل دنبال می‌کند به امید روزی که بدون وسایل کمکی بار دیگر روی پای خود راه برود. هدف بعدی پادو بازگشت به فضای فوتبال است آنهم در کسوت مربی.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب استقلال پادوانی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست