Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی با بیان اینکه FATF و CFT سیستم دفاعی ایران را تروریست قلمداد می‌کند، گفت: این لایحه ‌در مجلس ‌‌امضا شد و سئوال این است که آیا ‌نمایندگان سواد و مطالعه لازم را ندارند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ نادر طالب‌‌زاده صبح امروز در سالن خواجه نصیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی شاهد حضور مردم ناراضی در صحنه هستیم و این یعنی دشمن از قدرت نرم، روحانی و عاطفی انقلاب اسلامی غافل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه دشمن حملات گسترده خود را تنها پس از یک روز از راهپیمایی میلیونی ملت ایران آغاز کرد ابراز داشت: به شهادت رساندن نیروهای پاسدار توسط تکفیری‌ها و تحریم شدن کنفرانس افق نو از صفحات نخست توطئه جدید آمریکایی‌ها است.

طالب‌زاده قرار دادن اسامی شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی افق نو در لیست شدید ترین تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها را گواه ترس آنان از برآیند چنین نشست‌هایی دانست و افزود: اعضای شرکت‌کننده در کنفرانس علمی افق نو را به گونه‌ای تحریم کردند که حتی داعش را هم آن‌گونه تحریم نکرده بودند.

کشورمان نباید با پذیرش FATF در زمینی که غربی‌ها ترسیم کرده‌اند بازی کندامام جمعه رشت: عده‌ای از مسئولان ‌هنوز شیفته غرب هستند

وی با بیان اینکه در کنفرانس بین‌المللی افق‌ نو از زبان خود آمریکایی‌ها وقایع و اتفاقات این کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها و خرابکاری‌های اخیر در کنفراس افق‌نو از زبان آمریکایی‌ها به تمام جهانیان می‌گوییم که در آمریکا چه خبر است.

این کارشناس رسانه‌ای بهترین استراتژی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها را کشاندن جنگ به داخل این کشور دانست و بیان داشت: اگر بتوانیم جنگ را به طرف خود آمریکایی‌ها بکشانیم پیروز می‌دانیم و این درست همان هدف غایی برگزاری کنفرانس بین‌المللی افق نو است.

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی تهیه و تدوین بیش از 30 مقاله علمی و پژوهشی از کنفرانس افق نو مشهد را دلیلی محکم بر اثرگذاری و غنای کیفی این نشست بین‌المللی خواند و گفت: متأسفانه برخی از مسئولان ما متخصص نیستند و از میدان مبارزه جنگ نرم هیچ اطلاع درستی ندارند.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها را باید در خود آمریکا محاکمه کرد و به دادگاه کشید عنوان کرد: کنفرانس بین‌المللی افق نو در حقیقت جنگ بین اندیشه‌هاست و بدون هیچ شک و تردیدی انفعال ما در داخل کشور به دشمن فرصت جبران می‌دهد.

طالب‌زاده CIA را مسئول مستقیم اداره کردن گروه تروریستی القاعده اعلام کرد و اظهار داشت: غافلگیری سنت الهی است، به طوری که پس از کنفرانس افق نو و بیان بسیاری از حقایق دنیای امروز نه تنها خود آمریکایی‌ها بلکه حتی عده‌ای از مسئولان داخلی ما نیز غافلگیر شدند.

وی وجود سوء مدیریت‌ها،‌ سوءتدبیرها و ضعف‌های مدیریتی در بدنه دولت را منشأ ایجاد حجم بسیار زیادی از چالش‌های اقتصادی خواند و اظهار داشت: امروز درگیر دولتی هستیم که دچار ضعف مدیریتی است اما با این وجود امیدواریم بتوانیم که از این چالش‌های ایجاد شده به سلامت گذر کنیم.

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی خالق واقعی معاهده‌های FATF و CFT را نئوکان‌های آمریکا دانست و گفت: نئوکان‌ها داعش و حزب‌الله را تروریست می‌دانند، اما چرا این قانون که سیستم دفاعی ایران را تروریست قلمداد می‌کند در مجلس ما امضا شد آیا واقعاً نمایندگان سواد و مطالعه لازم را ندارند.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو از مرتبط بودن گران شدن یک شبه دلار آن هم بلافاصله بعد از تصویب FATF در مجلس سخن گفت و اظهار داشت: نمی‌دانم مسئولان در این بازی اقتصادی حواسشان به کجا است و چرا متوجه نیستند که با عملکردهای خود در حال بدبخت کردن مردم هستند.

طالب‌زاده با بیان اینکه برخی از مسئولان به جای خدمت به غرب‌ها باید به فکر خدمت به مردم باشند خاطرنشان کرد: از نمایندگان به عنوان وکلای ملت در مجلس می‌خواهم متن این معاهده‌ها را بخوانند زیرا با تصویب آن‌ها در حقیقت اقتصاد مردم مارا به لحاظ اقتصادی فلج و به نئوکان‌ها خدمت کرده‌اند.

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها 11 سپتامبر را به خاطر ایران خلق کردند بیان داشت: یازده سپتامبردروغ بزرگ تاریخ بود که آمریکایی‌ها آن را برنامه‌ریزی و توسط عوامل خود اجرایی کردند اما در داخل ایران به ابعاد پیچیده این موضوع کمتر پرداخته شده است.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با تأکید بر اینکه بلافاصله بعد از حادثه یازده سپتامبر FATF تصویب شد و دشمن فرصت محاصره کل ایران را به دست آورد عنوان کرد: آمریکایی‌ها با مظلوم‌نمایی در قضیه 11 سپتامبر و مخفی کردن تروریست‌های واقعی دنیا توجهات جهانی را به سمت خود کشاندند.

طالب‌زاده با بیان اینکه ظرفیت‌های جمهوری اسلامی را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب باید زودتر از این‌ها به خارج از کشور می‌کشاندیم افزود: آمریکایی‌ها آخرین تلاش خود را برای نابودی ایران در ابعاد مختلف انجام خواهند داد اما مطمئناً در این کارزار بزرگ و سخت و شکست ناجوری می‌خورند.

وی سیاست تحریم‌های فلج کننده‌ای که ترامپ علیه ایران اجرا می‌کند را نسخه تحویز شده صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: رژیمی که در روز روشن مردم کشور خود را می‌کشد بدون شک توانایی‌ انجام اعمال خشونت‌آمیز دیگری را هم علیه سایر ملت‌های جهان دارد.

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی بیانات رهبر معظم انقلاب که معتقدند فتنه جدیدی در پیش است را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: سخنان مقام معظم رهبری در مورد فتنه جدید پیام‌ها و آماده باش لازم را به همه داده است بنابراین برای گذر از این توطئه باید بر اساس فرمایشات ایشان برنامه‌ریزی کنیم.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو برخی از فعل‌ و انفعالات اخیر مجلس را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: برای یک مسئله‌ای در مجلس امضاء نمایندگان جمع‌آوری می‌شود و بعد به عللی تمام امضاها را پاره می‌کنند این یعنی ایمان واقعی برای انجام تصمیم مورد نظر در این افراد وجود ندارد.

مجری و پژوهشگر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه برخی با عملکردهای خود در جامعه نارضایتی ایجاد کردند تصریح کرد:‌ امروز فلسفه انقلاب و ضدانقلاب در برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند به‌طوری‌که برخی افراد در مسئولیت‌های خود ماموریتشان را به بهترین نحو ممکن جلو بردند.

طالب‌زاده با اشاره به اینکه زمان در حال اتمام است و موعد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری فرا می‌رسد ابراز داشت: امیدواریم مردم بار دیگر در انتخابات آینده گول شعارهای رنگارنگ برخی از نامزدها را نخورند و با آگاهی تمام افراد مدنظر خود را انتخاب کنند.

وی جنگ‌افروزی را سیاست احتمالی آمریکایی‌ها در سال آینده اعلام کرد و بیان داشت: البته آمریکایی‌ها هیچ وقت نتوانسته‌اند برای دستیابی به مقاصد خود گزینه جنگ را به خوبی پیش ببرند اما همانقدر که تاکنون در این شیوه ناموفق عمل کرده‌اند در اجرای برنامه‌هایشان به شیوه دیپلماسی بسیار ماهرند.

این کارشناس مسائل سیاسی آگاه بودن و به‌روز بودن را در شرایط کنونی بهترین سلاح در برابر توطئه‌های آمریکایی‌ها نامید و گفت:‌ باید میزان آگاهی و بصیرت خود را از تحولات جهانی و مسائل روز سیاسی تقویت کنیم و در این میدان سخت نبرد همیشه در حالت آماده باش باشیم.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با تأکید بر اینکه دشمن برای ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی برنامه مفصلی دارد خاطرنشان کرد: چرا امروز به سپاه تروریست گفته می‌شود از دولت نیز انتظار داریم سریعاً وضعیت خود را مشخص کرده و بگوید با چه کسی است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند. FATF، برجام، سند ۲۰۳۰، طرح‌های یونسکو و … براساس فرهنگ غربی‌ها نوشته شده و ما باید این‌ها را در کشورمان بومی کنیم.

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره کارکرد احزاب در کشور گفت: احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند. FATF، برجام، سند ۲۰۳۰، طرح‌های یونسکو و … براساس فرهنگ غربی‌ها نوشته شده و ما باید این‌ها را در کشورمان بومی کنیم.

وی اظهار کرد: حزب و تشکیلات آن باید در کشورمان مردمی باشد لذا احزاب نباید تشکیلات یک جریان خاص باشند همچنین حزب در ایران نباید مثل غرب از راس هرم به کف هرم باشد بلکه باید از قاعده به هرم باشد یعنی خواست مردم در مدنظر باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان کرد: حزب در غرب دستوری و از بالا به پایین عمل می‌کند یعنی به اعضایشان می‌گویند ما فلان کار را می‌کنیم و شما باید این کار را اتجام دهید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: حزب نباید افراد را مسلوب‌الاختیار کند مثلا می‌گویند اگر کسی طرفدار حزب دموکرات باشد در انتخابات باید فقط از دموکرا‌ت‌ها انتخاب کند، اما در ایران ممکن است من عضو یک حزب باشم، اما در انتخابات از حزب خودم به کسی رای ندهم.

حجت‌الاسلام جلالی گفت: حزب در ایران باید به صورت خوشه‌ای مثل درخت انگور باشد چراکه در درخت انگور خوشه‌ها به هم وصل هستند و هیچ راسی ندارند لذا گروه‌ها باید به هم وصل باشند.

وی افزود: در احزاب حالت دگماتیسمی می‌بینم مثل تحمیل، زور و اجبار که با اخلاق ایرانی‌ها سازگار نیست، چون ایرانی‌ها دوست دارند خودشان انتخاب کنند لذا اگر کسی بخواهد حزبی تاسیس کند باید ببیند خواست مردم چیست نه اینکه بگوید همان که ما می‌گوییم و جز این نباید باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان کرد: احزاب در ایران تابع قانون همه و هیچ هستند یعنی بین سیاه و سفید فکر می‌کنند و می‌گویند یا لیست ما یا هیچ لیست دیگر که این درست نیست، چون ما حزب‌گرا نیستیم بلکه حق‌گرا هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: اگر حزب در ایران جواب می‌داد بهترین حزب، حزب جمهوری اسلامی بود که در راس آن شهید بهشتی، شهید باهنر، آیت‌الله موسوی اردبیلی و… بود که امام خمینی (ره) فرمودند جمعش کنید.

وی افزود: اینکه امام فرمودند حزب جمهوری اسلامی را جمع کنید به این دلیل بود که چینش، تشکیلات و سازوکار حزب غربی بود بنابراین باید از نو حزب را در ایران تعریف کنیم و تشکیلات حزب را سامان‌دهی کنیم.

حجت‌الاسلام جلالی بیان کرد: حزب‌هایی که شب انتخابات کرکره را بالا می‌کشند و بعد از انتخابات کرکره آن را پایین می‌کشند حزب نیستند و درواقع NGO‌هایی هستند که یک شبه می‌آیند و می‌روند و فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است.

دیگر خبرها

  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • محققان آمریکایی ثابت کردند این روغن باعث سلامت قلب و مغز ، مفاصل، چشم‌ها و سیستم ایمنی می شود
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!