Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: دانشجویانی که در سال ۹۶ و ۹۷ زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، ۱۸ اسفندماه به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، علیرضا نصیری، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از اعزام زوج‌های دانشجوی این دانشگاه به عتبات عالیات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در نظر دارد در قالب کاروانی، دانشجویانی که در سال ۹۶ و ۹۷ زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام کند.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات عالیات بیان کرد: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در قالب کاروان‌های دانشجویی از سال ۹۰ تاکنون اعزام دانشجویان به عتبات عالیات را در دستور کار خود قرار داده است که با درخواست مکرر دانشجویان، کاروانی برای اعزام زوج‌های دانشجو برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به منظور فراهم آوردن شرایط هر چه بهتر برای متقاضیان این سفر، تسهیلات ارائه وام سه میلیون تومانی برای این زائران در نظر گرفته که باز پرداخت این وام در اقساط بلند مدت ۱۵ ماهه و به صورت ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان است.

نصیری مدت زمان زیارت به عتبات عالیات را یک هفته اعلام کرد و گفت: این کاروان ۱۸ اسفندماه سال جاری به صورت هوایی به سمت کربلای معلی حرکت خواهد کرد.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در پایان گفت: مهلت ثبت نام تقاضیان برای حضور در این کاروان تا ۶ اسفندماه سال جاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت نام کردند و تحصیل خود را از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

مهران محسنی افزود: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسئول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسئول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد