Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:40:50 GMT

چهار میلیارد ریال یارانه نهال در قزوین پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۰۳۷۰

چهار میلیارد ریال یارانه نهال در قزوین پرداخت شد

علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این یارانه برای تهیه نهال زیتون برای کشت در اراضی شیب دار و همچنین نهال های مرتبط با گونه های دارویی پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: این یارانه به باغداران واجد شرایط به صورت تقبل یک سوم هزینه نهال پرداخت شده است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اشاره به لزوم رعایت نکاتی در جهت تهیه نهال های باکیفیت در ادامه از باغداران خواست تا نهال های مورد نظر خود را از نهالستان های دارای مجوز تهیه و خریداری کنند و حین خرید از عرضه کنندگان گواهی بهداشت بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری افزود: باغداران باید در حمل و نقل نهال نیز دقت لازم را داشته و حین غرس باید ریشه آنرا ضدعفونی کنند.
این مسئول همچنین گفت: سیاست جهاد کشاورزی قزوین توسعه باغات با گونه های کم آب بر و مقاوم به خشکی، گسترش کشت گونه های گیاهی مانند گل محمدی و زیتون در اراضی شیب دار است.
استان قزوین دارای 75 هزار هکتار باغ مثمر است.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان قزوین جهاد کشاورزی حمل و نقل گل محمدی یارانه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، گفت : مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهر‌های سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تامین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعا راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تامین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیرا ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگرد‌ها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه