Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:05:31 GMT

عابدزاده: ژاپن خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۰۹۵۹

عابدزاده: ژاپن خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما واقعا ناراحت شدیم که کی‌روش نتوانست به شکل بهتری برود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، امیر عابدزاده دروازه‌بان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا بود. بعد از حذف تلخ تیم ملی در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها و در شرایطی که عابدزاده به تمرینات ماریتیمو برگشته است، فرصتی دست داد تا با این بازیکن گفت‌وگویی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عابدزاده در مورد شرایط فعلی‌اش در ماریتیمو، آینده‌اش در این تیم پرتغالی، رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد بازگشت به تمرینات ماریتیو صحبت کن، فکر می‌کنی چه زمانی دوباره جایگاهت را در این تیم پس بگیری؟

خب در زمانی که من درگیر جام ملت‌های آسیا بودم هشت بازی ماریتیمو را از دست دادم. زمان می‌برد که دوباره به جایگاه قبلی‌ام برگردم. البته من به خودم و قابلیت‌هایم اعتماد دارم و با صبر و تلاش دوباره جایگاه قبلی‌ام را پس می‌گیرم. اصلا نگران چیزی نیستم و می‌خواهم به تیمم کمک کنم.

*فکر می‌کنی در انتهای فصل چه چیزی در انتظارت باشد، ممکن است که تیم یا حتی لیگی که در آن بازی می‌کنی را عوض کنی؟

من همیشه دوست دارم پیشرفت کنم و می‌خواهم قدم‌های بهتری و بزرگتری بردارم و به سمت چیزهای خوب برم. پله پله پیش می‌روم و سعی می‌کنم از نظر فنی ثبات خوبی داشته باشم. مسلما هر زمانی که صلاح باشد به جای بهتری می‌روم چون می‌خواهم پیشرفت کنم. این انتظار را از خودم دارم که به تیم‌های بزرگتری بروم، باید در آخر فصل بهترین تصمیم را بگیرم.

*واکنش هم‌تیمی‌هایت به حذف ایران از جام ملت‌های آسیا چه بود؟

خب به آن صورتی که بازی‌های ایران در جام جهانی را دنبال می‌کردند، جام ملت‌های آسیا را دنبال نکرده بودند اما می‌دانستند که به نیمه نهایی رفته بودیم و مقابل ژاپن شکست خورده‌ بودیم.

*مهترین اتفاق برای فوتبال ایران بعد از جام ملت‌ها رفتن کی‌روش از تیم ملی بود، در این مورد چه صحبتی داری؟

کی‌روش مربی خیلی بزرگی بود که در سال‌هایی که ایران بود حسابی تیم ملی را متحول کرد. ما در تمام این سال‌ها تیم اول آسیا بودیم و همدلی خوبی هم در تیم ملی وجود داشت. فراموش کردن یک مربی بزرگ واقعا سخت است و مربیان بزرگ هم خیلی سخت گیر می‌آیند.

*به نظرت نوع رفتن کی‌روش از ایران خوب بود؟

ما واقعا ناراحت شدیم که کی‌روش نتوانست به شکل بهتری برود. امیدوارم که کی‌روش در چالش جدیدی که دارد موفق شود.

*فکر می‌کنی چه کسی باید جایگزین کی‌روش در تیم ملی شود؟

امیدوارم بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب شود و بتواند بچه‌های ما را هدایت کند. امیدوارم یک مربی بزرگ مثل کی‌روش به تیم ملی بیاید و باتوجه به تجربیاتی که داشتیم دل مردم را شاد کنیم.

*به نظرت در جام ملت‌ها واقعا فاصله ما و ژاپن سه گل بود؟

اصلا اینطور نیست، جو تورنمنت طوری بود که همه تیم‌ها از ما حساب می‌بردند. ژاپن خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود اما اختلاف‌مان سه گل نبود. ما تا قبل از بازی با ژاپن مقابل هیچ تیمی عقب نیافتادیم و عکس‌العمل‌مان بعد از گل خوردن از ژاپن خوب نبود. شاید اگر ما چند بار دیگر با ژاپن بازی کنیم این تیم را شکست می‌دهیم. بازی با ژاپن نشان داد فوتبال بازی لحظه‌ها هست و اگر شما یک لحظه غفلت کنید کل زحمات‌ تیم به باد می‌رود. باید از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

قهرمان پنج دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا هم قهرمانی این رقابت‌ها را از دست داد، هم جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی 5-5 پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن