Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلنیا مطمئنا فصل 2018/19 و اعتمادی که والورده به او کرد را فراموش نخواهد کرد.

طرفداری - کارلس آلنیا، هافبک اسپانیایی بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

بارسا روز گذشته با درخشش لیونل مسی موفق شد در یکی از دشوارترین بازی‌های فصلش در رامون سانچز پیسخوان به پیروزی برسد و یک گام دیگر به کسب قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چهار گلی که بارسا در این دیدار به ثمر رساند، 3 گل سهم مسی بود و یکی سوارز. آلنیا یکی از بازیکنانی بود که در نیمه دوم به جای کوتینیو وارد میدان شد و عملکرد قابل توجهی نیز داشت.

به گزارش مارکا، این هافبک پرورش یافته در لاماسیا پس از بازی گفت:

بازی در زمین سویا همیشه دشوار است و طبعا پیروز شدن در آن هم کار سختی است. این برد ارزش زیادی داشت و باعث شد از رقبا بیشتر فاصله بگیریم. به حضور در صدر جدول ادامه خواهیم داد. سویا فشار زیادی به ما به خصوص در نیمه اول وارد کرد و از جلو پرس می‌کرد. آنها در نیمه دوم کم آوردند و ما از آن استفاده کردیم. با یک مسی فوق العاده، گام رو به جلوی دیگری برداشتیم. لئو شماره یک است. قبل از اینکه در کنارش بازی کنم به این مسئله فکر می‌کردم و حالا بیش از پیش به آن فکر می‌کنم که واقعا جای هیچ مقایسه‌ای نیست. باید اعتراف کنید که هیچ کس مثل مسی نیست. در 15 دقیقه‌ای که فرصت بازی پیدا کردم باید خودم را نشان می‌دادم و چیزهایی امتحان می کردم. پس از چند بازی که نتایج خوبی نگرفته بودیم، واضحا مهم بود که مقابل سویا پیروز شویم. حالا دو ال کلاسیکوی مهم پیش رو داریم. می‌خواهیم در فینال کوپا دل ری حاضر باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم