Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@08:35:02 GMT

زمان واریز عیدی مددجویان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۳۷۸۹

زمان واریز عیدی مددجویان اعلام شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران از پرداخت عیدی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: عیدی به میزان یک ماه مستمری ، همراه با مستمری اسفندماه مددجویان پرداخت می‌شود.

به گزارش صدای ایران از مهر، داریوش بیات نژاد با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی در روزهای پایانی سال جاری اظهار داشت: در همین بخش برنامه‌های در مراکز نگهداری اعم سالمندان و معلولان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان، ادامه داد: در این زمینه تلاش می‌کنیم با حمایت خیرین اعتبارات آن را تامین کنیم.
بیات نژاد بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران همزمان با مستمری اسفندماه پرداخت خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره میزان عیدی نیز بیان کرد: عیدی درنظر گرفته شده به میزان یک ماه مستمری پرداختی به مددجویان است.
وی افزود: عیدی به افرادی داده می‌شود که از بهزیستی استان تهران مستمری دریافت می‌کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عیدی بهزیستی مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

کد خبر 840859 برچسب‌ها خبر مهم حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر خبرها

  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد