Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانس مدافع یونانی برای حضور در دربی دلاکاپیتاله پایین است.

طرفداری- در جریان پیروزی 3-2 آ اس رم مقابل فروزینونه، کوستاس مانولاس در برخورد با مولینارو از ناحیه مچ پا آسیب داد. در آستانه دو دیدار مهم مقابل لاتزیو و پورتو، نگرانی زیادی در مورد وضعیت مانولاس ایجاد شده است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ مصدومیت مانولاس در حدی که انتظار می رفت جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مچ پای او ضربه سنگینی وارد شده و فعلا متورم شده است. تا زمانیکه ورم پای مانولاس از بین نرود، نمی توان به طور دقیق در مورد مدت زمان دوری مانولاس از میادین صحبت کرد اما در بررسی های اولیه مشخص شد مصدومیت او خیلی سنگین نیست. در این شرایط بعید به نظر می رسد مانولاس برای دربی دلاکاپیتاله مقابل لاتزیو آماده شود. هدف مدافع یونانی و کادر پزشکی رم، آماده شدن او برای دیدار با پورتو است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • مدافع ایران بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد