Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی عسلویه با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند فعال در زمینه قاچاق کالا را در یکی از شهرهای بندری این شهرستان شناسایی کردند.
وی افزود: این باند، کالای قاچاق را از طریق دریا وارد کشور و پس از تخلیه در ساحل آن را به خارج از استان انتقال می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوسنی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی هماهنگ با سایر یگان‌های انتظامی با استقرار ایستگاه بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور خروجی شهرستان عسلویه، خودروهای حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در این عملیات هفت دستگاه خودرو سواری توقیف و 80 دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی قاچاق کشف شد.
سوسنی اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند که در همین ارتباط هفت متهم دستگیر وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 خودرو قاچاق ماموران پلیس میلیارد عسلویه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی وکشف یکدستگاه موتور سیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه قاضی شهرستان بندرعباس  در اجرای طرح  مقابله با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یکدستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق برخورد و دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی متوقف شد که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت یاماها فاقد مدارک و مجور قانونی بوده و  قاچاق است.

این مسئول انتظامی ارزش مالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سنگین ۷۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در  هرمزگان
  • محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد
  • موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس
  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان