Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز یکشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، فرشید اسماعیلی (۷)، آیاندا پاتوسی (۴۰) و محمد دانشگر (۵۱) برای استقلال گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب مهدی رحمتی، وریا غفوری،پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، پاتوسی (۸۱ - مرتضی تبریزی)، منشا (۷۴ - داریوش شجاعیان)، صیادمنش و فرشید اسماعیلی (۷۰ - محسن کریمی) وارد زمین کرد. قبل از شروع بازی تمام بازیکنان استقلال به جز رحمتی به سمت علیرضا منصوریان سرمربی فعلی ذوب آهن و سرمربی سابق استقلال رفتند و با وی خوش و بش کردند.

استقلال در نیمه نخست برتری کاملی نسبت به حریفش داشت و بیشتر از ذوب آهن توپ و میدان را در اختیار گرفت. آبی ها این نیمه را هجومی آغاز کردند و خیلی زود به نتیجه رسیدند. پاتوسی که دومین بازی خود را برای استقلال انجام می داد، نقش پررنگی در برد امروز داشت. در دقیقه ۷ پاتوسی هافبک استقلال شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که رشید مظاهری توپ را ناقص دفع کرد و در ادامه فرشید اسماعیلی آنرا به گل اول تبدیل کرد.

ذوب آهن بعد از این گل در صدد جبران نتیجه بر آمد. این تیم حتی در دقیقه ۳۱ توسط محمد حسینی روی یک ضربه کاشته تیرک دروازه استقلال را به لرزه در آورد ولی در گلزنی موفق نبود.

در دقیقه ۴۰ بازهم این بازیکنان استقلال بودند که روی چند پاس پیاپی از سمت چپ دفاع ذوب آهن توپ را وارد محوطه جریمه کردند و پاتوسی توانست در نهایت این حرکت آبی پوشان را به گل دوم تبدیل کند تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال تمام شود.

در نیمه دوم بازهم این تیم استقلال بود که هجومی ظاهر شد. ذوب آهن که باید برای جبران دو گل تلاش می کرد، توان و قدرت کافی را برای گلزنی نداشت و مهاجمان این تیم نتوانستند از عهده خط دفاع استقلال بر بیایند.

در عوض این تیم استقلال بود که دوباره در دقیقه ۵۱ به گل رسید. ضربه کرنر استقلال توسط پاتوسی روی دروازه ذوب آهن ارسال شد و محمد دانشگر با یک ضربه سر توانست گل سوم استقلال با به ثمر برساند.

استقلال برای کنترل بازی محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی را در نیمه دوم به ترتیب به جای فرشید اسماعیلی، گادوین منشا و پاتوسی وارد زمین کرد.

در دقیقه ۹۰ استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد که محسن کریمی این موقعیت خوب را از دست داد. ابتدا کریمی پنالتی را گل کرد ولی علیرضا فغانی دستور به تکرار پنالتی داد. بار دوم رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن پنالتی کریمی را مهار کرد تا استقلال در نهایت با سه گل، سه امتیاز بازی را از آن خودش کند.

استقلال با این برد ۳۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر به رده چهارم جدول صعود کرد تا جای تراکتورسازی را بگیرد.

کد خبر 4551421

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های خود در ادامه لیگ، در استادیوم امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف آلومینیوم رفت که موفق شد به لطف تک گل گوستاوو بلانکو به پیروزی دست پیدا کرده و همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد.

در این مسابقه سیدحسین حسینی توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، ضمن رقم زدن یک پیروزی شیرین و عبور از حسین پورحمیدی و صعود به صدر جدول برترین دروازه‌بان‌های لیگ، یک اتفاق شیرین دیگر را نیز جشن بگیرد.

در واقع کلین شیت شماره چهارده سیدحسین، با تولد دومین فرزندش همراه شد. کاپیتان استقلال که پیش از این یک دختر به نام مانلی داشت، حالا شاهد تولد فرزند پسرش به نام رامان است.

سیدحسین پس از سوت پایان بازی با آلومینیوم، توپ را زیر پیراهنش گذاشت و اینگونه شادی منحصربفردی را انجام داد که همواره بازیکنان فوتبال زمان پدر شدنشان انجام می‌دهتد که حسینی روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی، به دنیا آمدن او را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد