Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:50:33 GMT

قلی‌زاده در ترکیب، دلفی نیمکت‌نشین

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۵۷۷۹

قلی‌زاده در ترکیب، دلفی نیمکت‌نشین

شارلروا بلژیک مقابل سنت‌ترویدن، یکی از بازیکنان ایرانی را روی نیمکت و دیگری را در ترکیب دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده و یونس دلفی را در فهرست دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم استایِن مهمان تیم رده پنجمی سنت‌ترویدن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی قلی‌زاده که هفته قبل در دیدار شارلروا برابر کورتریک پس از دو ماه مجددا به میادین بازگشت و حضور تعویضی در زمین داشت، در مسابقه امشب تیمش مقابل سنت‌ترویدن جزو نفرات اصلی دیده می‌شود.

 

یونس دلفی، خرید زمستانی شارلروا بلژیک نیز که در دو هفته گذشته در ترکیب حضور داشته، در مسابقه امشب نیمکت‌نشین شده و به نظر می‌رسد در نیمه دوم دیدار با سنت‌ترویدن وارد زمین شود. 

 

یاران قلی‌زاده و دلفی با ۳۸ امتیاز در رده هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفتند و در دو مسابقه اخیرشان یک تساوی و یک پیروزی داشتند.

 

شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی