Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@17:43:25 GMT

نگاه حسرت فوق ستاره آبی ها به زمین فوتبال! + عکس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۶۰۹۲

نگاه حسرت فوق ستاره آبی ها به زمین فوتبال! + عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، فوق ستاره و گلر جوان آبی های پایتخت از ذخیره بودن پی در پی به شدت ناراحت است. 

 

امروز عصر در ورزشگاه آزادی یک دیدار حساس از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان انجام شد که در آن علیرضا منصوریان بعد از چندین مدت دوری رو در روی شاگردان سابق خود قرار گرفت. 

 

استقلالی ها ضمن درخشش مقابل ذوب آهن و با به ثبت رساندن یک کلین‌ شیت دیگر بازی خوب خود را به رخ دیگر رقیبان لیگ برتر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

عکسی شکار شده توسط عکاسان این دیدار از سید حسین حسینی که نگاه ناامیدانه ای به مستطیل سبز دارد، او چندی است که به دلیل بازی درخشان مهدی رحمتی در نیمکت ذخیره ها قرار دارد و فرصت خود نمایی پیدا نکرده است. 

 

 

لازم به ذکر است رقیب اصلی این حسین حسینی یعنی مهدی رحمتی با ۱۲ کلین شیت در لیگ برتر و بدون گل خورده در بازیهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران در فصل اخیر همچنان به درخشش خود ادامه می دهد.

 

در ماه های گذشته شایعات زیادی پیرامون مذاکره محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال مطرح شده بود که مسئولان تیم تراکتورسازی با رد این شایعه اعلام کردند هیچ‌گونه مذاکره‌ای بین مالک این باشگاه و سیدحسین حسینی صورت نگرفته است.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

کد خبر 846315 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!