Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: کارگردان «جن زیبا» تاکید کرد قبل از نورگل یشیل‌چای، او پیشنهاد بازی در این فیلم را به چند بازیگر ترک دیگر از جمله برن سات، بازیگر سریال «عشقِ ممنوع» و «فاطما گل» داده بوده است.

بایرام فضلی، کارگردان فیلم سینمایی «جن زیبا» درباره انتخاب نورگل یشیل‌چای برای بازی در این اثر سینمایی گفت: «پیش از انتخاب این هنرمند، چند بازیگر ترک دیگر را نیز در نظر گرفته بودیم که از آن جمله می‌توان به برن سات اشاره کرد که پیشنهاد بازی به وی نیز داده شد، اما این بازیگر به دلیل آن که پیش از این نقشی مانند «دلارام» را بازی کرده بود، به دلیل تازگی نداشتن نقش مورد نظر، بازی در این پروژه را قبول نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بیان کرد: «در نهایت متن فیلمنامه را برای نورگل یشیل چای ارسال کردم و این بازیگر از پیشنهاد ما استقبال کرد و درخواست قرار حضوری داد، خوشبختانه در اولین جلسه و در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه توانستیم نظر این بازیگر را برای حضور در «جن زیبا» جلب کنیم.»

 


برن سات بازیگر سریال «عشقِ ممنوع» و «فاطما گل»

این کارگردان درباره همکاری دوباره با بازیگران ترک در دیگر آثار خود، بیان کرد: «با توجه به اینکه خود یک آذری هستم و سابقه کار در ترکیه و آذربایجان را داشته‌ام، علاقه‌مند به ایجاد ارتباط سینمایی بین ایران و ترکیه هستم و فکر می‌کنم «جن زیبا» می‌تواند نمونه خوبی در این مسیر باشد.»

فضلی درباره حضور این بازیگر در ایران در طول اکران «جن زیبا» توضیح داد: «در حال حاضر این بازیگر در سریالی با نام «گلپری» در ترکیه مشغول بازی است و در صورتی که بتواند در طول اکران عمومی «جن زیبا» به ایران می‌آید.»

منبع: فردا

کلیدواژه: سریال ترکی عشق ممنوع جن زیبا نورگل یشیل چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال