Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی کمیته مشارکت های مردمی با حضور اعضای این کمیته در استان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سید محمد علوی فر (زریون)، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان در این نشست، گزارشی از فعالیت های های صورت گرفته در اربعین سال 97 و همچنین از فعالیت های صورت گرفته ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، اظهار کرد: به همت و تلاش همه مردم ولایتمدار استان ایلام، فعالیت‌های بسیار خوبی در تمامی شهرستان‌های استان در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی انجام شد و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در طول 4 سال گذشته در کشور جزو استان‌های برتر شناخته‌شده که از سوی مرکز از این ستاد تجلیل شده است.

 

علوی فر، با تاکید بر برنامه ریزی مدون در راستای اجرای برنامه های بهتر و خدمت رسانی به زوار رابعین حسینی، خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم جهت برپایی اربعین سال جدید اندیشیده شود و برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

 

وی، تصریح کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی ویژه اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات، اجرای طرح بنای نور در استان و مراکز شهرستان‌ها، اعزام نیروی کار رایگان به عتبات عالیات در امر بازسازی عتبات عالیات و کمک ساخت ابنیه، ساخت مستند حب الحسین یجمعنا با همکاری صداوسیمای مرکز ایلام، برگزاری اولین اجلاسیه استانی با موضوع بازسازی عتبات عالیات فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو با حضور 400 نفر از اساتید بسیجی و مراکز آموزش عالی استان ازجمله برنامه‌های این ستاد در استان بوده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام‌گرفته کمیته مشارکت‌های مردمی استان، گفت: تشکیل دبیرخانه مرکزی کمیته مشارکت‌های مردمی در استان، جمع‌آوری راهکارها و پیشنهاد‌ها در راستای انجام خدمات‌رسانی ویژه به زوار عتبات عالیات در سال آینده و بررسی نقاط قوت و ضعف در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

 

 حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار، خواستار تشکیل جلسه کمیته مشارکت‌های با ستاد اربعین استان در محل دفتر ایشان شد و افزود: تلاش در جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و همچنین تدوین برنامه منسجم در راستای خدمات‌رسانی ویژه به زوار عراقی از مهم‌ترین نکاتی است که بایستی موردتوجه این کمیته در سال آینده قرار گیرد.

 

وی، با تقدیر از مردم ولایتمدار استان ایلام که همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری گسترده دارند، ابراز کرد: نام استان ایلام در سطح کشور در زمینه خدمات‌دهی و استقبال از زوار حسینی به‌خوبی می‌درخشد و همین نشان لیاقت مردم استان ایلام باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد و برنامه‌ریزی منسجمی در این خصوص انجام شود.

 

.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مومن خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب مجلس استان بوشهر مومن ایران آمریکا گام دوم انقلاب اربعین حسینی کمیته مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود