Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@02:03:22 GMT

آکسفورد از شهرام ناظری قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۸۵۳۳

به گزارش پارس نیوز، در آستانه آغاز رسمی پروژه «زبان عشق» و برگزاری کنسرت مشترک با دولتمند خالف در لندن، شهرام ناظری در دانشگاه آکسفورد انگلستان با همراهی گروه «مانا» روی صحنه رفت.

در این مراسم که به میزبانی دانشگاه آکسفورد و به عنوان قسمتی از پروژه زبان عشق برگزار شد، در ابتدا پروفسور ادموند هرزیگ از مدیران دانشگده شرق‌شناسی و مدیر تیم زبان عشق دانشگاه، پیرامون همکاری‌های انجام شده با گروه «مانا» و پروژه زبان عشق سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه به پاس بیش از چهل سال فعالیت هنری شهرام ناظری در زمینه شعر و موسیقی ایرانی و همکاری با این پروژه، نشان «زبان عشق» از سوی دانشگاه آکسفورد به این هنرمند اهدا شد. ضمن اینکه اجرای یک برنامه موسیقایی بخش دیگری از مراسم را تشکیل می‌داد که در این کنسرت  صابر نظرگاهی، میثاق مهرپور، ذبیح‌الله وحید، سید علی جابری، شهاب نیکمان، نوید کوهی، محمد جابری و فرید الهامی به عنوان نوازنده حضور داشتند. اجرای شهرام ناظری و گروه مانا در این سالن بدون استفاده از سیستم صدابرداری و با صدای طبیعی از نکات قابل توجه این برنامه بود که مورد توجه رسانه ها و  حاضران در برنامه قرار گرفت.

برنامه یاد شده در سالن هالیول در دانشکده موسیقی دانشگاه آکسفورد برگزار شد که با قدمتی بیش از ۲۷۰ سال اولین سالن ساخته شده برای اجرای کنسرت در اروپاست. این برنامه به عنوان قسمتی از پروژه «زبان عشق» با همکاری دانشکده شرق شناسی، کالج وادهام، مرکز تحقیقات علوم انسانی، برنامه ارتگان دانشگاه آکسفورد و موسسه «مانا نقش» معرفی شده است.

 مراسم افتتاحیه رسمی پروژه «زبان عشق» هم یکشنبه ۵ اسفند با اجرای مشترک دولتمند خالف، شهرام‌ناظری و گروه مانا در سالن باربیکن انجام می شود. در این مراسم از لوگوی زبان عشق پرده برداری و همچنین اثر جدید شهرام ناظری رسما رونمایی خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرام ناظری عشق شعر موسیقی رسانه شهرام ناظری پارس قدردانی آکسفورد پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

این برنامه در هفتمین قسمت خود به بررسی اخبار جعلی و دروغ‌های رسانه‌های معاند می‌پردازد؛ اخباری خلاف واقع که شامل جعل خبر، تقطیع، تحریف، وارونه‌سازی، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی از اتفاقات و مسایل داخلی ایران است.

محمدرضا شهبازی در این قسمت از برنامه با بررسی این موضوع به زبان طنز و فکاهی میزبان مخاطبان خواهد بود.

«پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 6062725 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • بعضی مفسران نظر خود را بر ترجمه تفسیری قرآن تحمیل می‌کنند
  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر