Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌امام جمعه ایلام بر تدوین منشوری مدون برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین تاکید کرد و گفت: مردم ایلام در میزبانی زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار صبح امروز در دیدار با سید‌محمد علوی‌فر ‌رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای کنگره عظیم و معنوی و مردمی اربعین حسینی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

63 درصد زائران عتبات عالیات از مرز مهران تردد می‌کنندتازه‌ترین اخبار بازگشت زائران اربعین| ورود 900 هزار زائر از مرز مهران به کشور/ زائران اربعین مشکلی برای تردد ندارنداستاندار ایلام: امکانات لازم برای بازگشت زائران از مرز مهران فراهم شده است

امام جمعه ایلام گفت: برگزاری مراسم اربعین حسینی با این حجم حضور نیازمند تدوین راهکار و منشوری مدون بوده تا بتوان امر خدمت‌رسانی و انجام سایر امور را به نحو احسن به انجام رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به افتخار میزبانی عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) توسط مردم ایلام گفت: حال که سال‌ها‌ست افتخار خدمتگزاری و خادمی زوار حسینی نصیب مردم ایلام شده ‌بر مسئولان و برگزار‌کنندگان آن واجب است که با اتخاذ تدابیر لازم و تدوین راهکار مناسب به نحوی برنامه‌ریزی کنند که برای انجام این پدیده الهی کمترین مشکل حادث نشود.

وی برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و همچنین تدوین برنامه منسجم در راستای خدمات‌رسانی ویژه به زوار عراقی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کمیته مشارکت مردمی استان که با محوریت مردم شکل گرفته ‌به نحوی عمل کند که معایب و نواقص سال گذشته برطرف شود.

امام جمعه ایلام برنامه‌ریزی، دقت نظر، وحدت در کمیته‌ها  را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: از هم‌اکنون برای برگزاری اربعین 98 برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به موقع اجرای آن را به انجام رسانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به تلاش مردم ایلام در میزبانی زائران حسینی ‌خاطرنشان کرد: مردم ایلام در میزبانی زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند.

در این نشست سید محمد علوی فر (زریون)، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده و درحال انجام برای اربعین 98 را ارائه داد.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری

محمد ثابت اقلیدی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: سعدی شیرازی بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در سفر گذراند و حکایت‌های خود از اندوخته‌های سفر را در اشعار خود بیان کرد.

او، هم‌نشینی با مردم را از ویژگی‌های بارز این شاعر بزرگ دانست و گفت: آرامگاه سعدی پس از حافظیه دومین مکان گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود و در نوروز گذشته بیشترین میزان گردشگری را داشته است.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: در نوروز امسال حافظیه در صدر آمار بازدیدکنندگان نوروزی قرار داشت و آرامگاه سعدی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تخت جمشید جایگاه سوم را از آن خود کرد؛ این نشان از علاقمندی مردم ادب دوست به مفاخر فرهنگی ایران دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: برنامه مدونی برای استانداردسازی اماکن گردشگری استان داریم که برای تحقق این امر از کمک نخبگان استفاده خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود