Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون ابراهیمی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: درشهرستان نجف آباد ماهانه 20 میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش پرداخت می شود.
وی بابیان اینکه هدف این کمیته توانمند کردن افراد برای کاهش وابستگی و به خودکفائی رسیدن است افزود: اعتبار سال جاری این واحد برای اشتغال و خودکفائی افراد تحت پوشش بیش از 130 میلیارد ریال است که 30 میلیارد آن برای بخش تسهیلات روستایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی تصریح کرد: مدیران کارگاه های صنعتی وشرکت ها اگر دراشتغال تا حداکثر پنج نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد اقدام کند از 2بسته تشویقی این نهاد برخوردار می شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نجف آباد افزود: درمناطق وشهرهای بالای 20 هزارنفر بیش از هشت هزارنفر تحت پوشش کمیته امداد از بیمه خدمات درمانی و طرح پزشک خانواده استفاده می کنند.
ابراهیمی همچنین در باره پذیریش کودکان زیر پنج سال دارای سوء تغذیه گفت: هم اینک 300 کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه تحت حمایت این واحد هستند که این رقم به در آینده به 620 کودک می رسد.
وی از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به هزار و 500 دانش آموز و 300 دانشجو درشهرستان نجف آباد خبرداد و گفت: در 10 ماه گذشته برای 300 نوعروس کمک هزینه تهیه جهیزیه به میزان 50 میلیون ریال برای هر نفر پرداخت شده است.
ابراهیمی گفت: رئیس کمیته امداد امام (ره) سال گذشته در سفر به نجف آباد 20 میلیارد ریال اهدا کرد که این کمک برای خرید و تعمیر واحد های مسکونی، تهیه جهیزیه ، خرید لوازم زندگی و کمک هزینه تحصیلی افراد تحت پوشش هزینه شد.
غ - ک / 6022 / ت
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 تغذیه دانش آموز دانشجو کمیته امداد امام کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات

حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معافند.

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند