Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@05:13:35 GMT

اعتراف عجیب حریف استقلال درباره تیم شفر!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۹۲۶۸

به گزارش پارس نیوز، 

محمد خرمگاه پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال در دیداری معوقه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:

در ابتدا به استقلال تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. الان استقلال بهترین تیم ایران در فاز حمله است. بازیکنان خط جلوی استقلال در انتقال توپ به یکدیگر عالی هستند و من به آن‌ها بابت این مسئله تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از شاگردانش خاطرنشان کرد:

واقعاً امروز یکی از بدترین بازی‌های خود را انجام دادیم و در هشت سال مربیگری‌ام چنین شرایط بدی را در تیمم ندیده بودم. فکر می‌کنم بازیکنان ما در باد پیروزی مقابل الغرافه خوابیده بودند و به این خاطر افتضاح بازی کردند. در حال حاضر هم باید راهکاری برای ادامه فصل پیدا و خودمان را آماده بازی روز پنجشنبه کنیم.

 

محمد خرمگاه در مورد فشردگی بازی‌های لیگ برتر نیز نصریح کرد:

برای هر سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های فشرده‌ای پیش روست که فقط باید با برنامه‌ریزی آن را مدیریت کرد. مطمئناً شرایط همه‌ی تیم‌ها سخت است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر بازی ایران لیگ قهرمانان آسیا استقلال اصفهان ایران ذوب آهن فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب این هفته لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادار تهران رفت که این بازی مهیج و پرگل با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

اتفاق عجیب این مسابقه تعویض زودهنگام حامد پاکدل بود. رضا عنایتی در دقیقه ۲۵ مهاجم اسبق پرسپولیس را را تعویض کرد و علی اکبر رنجبر را به زمین فرستاد.

پاکدل که از این تعویض بسیار ناراحت بود مستقیم راهی رختکن شد. حالا عنایتی سرمربی پیکان در مورد این تعویض عجیب و زودهنگام توضیح داد.

ویدئو: 330334

او در این باره گفت:"حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی."

او در مورد رفتن پاکدل به رختکن گفت:"حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود‌. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند."

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران