Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:54:26 GMT

پپ گواردیولا؛ آقای فتح جام (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۹۵۴۴

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، موفق به فتح یک جام دیگر روی نیمکت این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل دوران مربیگری گواردیولا برخی منتقدان وی معتقد بودند پپ تنها در تیم هایی می تواند به موفقیت دست یابد که در حالت عادی نیز از شانس بالایی برای کسب موفقیت در کشور خود برخوردارند و در رقابت های چالش برانگیز، او شانسی برای موفقیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما عکس این فرضیه در روزهای حضور گواردیولا در منچسترسیتی به اثبات رسید و حالا گواردیولا تبدیل به اولین سرمربی تاریخ منچستر سیتی شده است که از عنوان قهرمانی این تیم در یک جام دفاع می کند.

 

سیتی فصل قبل با غلبه بر آرسنال موفق به قهرمانی در جام اتحادیه شده بود و دیشب این اتفاق با شکست دیگر رقیب لندنی در ضربات پنالتی رخ داد. جالب اینجاست منچسترسیتی هر 6 دیدار قبلی خود که به ضربات پنالتی کشیده شده را پیروز شده است و انگار گواردیولا متخصص آماده کردن تیمش از نظر روحی برای این بخش از مسابقه است.

 

گواردیولا حالا در انگلیس نیز فاتح جام های بسیاری شده و به نظر می رسد دیگر نوبت موفقیت وی به همراه تیم آماده اش در لیگ قهرمانان نیز فرا رسیده باشد.

 

 

 

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»