Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:03:26 GMT

جدایی مربی پرسپولیسی از تیم ملی بانوان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۰۶۰۳

به نظر می رسد حسین عبدی مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان به همکاری خود با فدراسیون فوتبال پایان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، او پیش از این در همه تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان بانوان حاضر می شد و به کادر فنی این تیم به خصوص کتایون خسرویار مشورت می داده اما در عکس های مخابره شده از آخرین تمرین این تیم حسین عبدی به چشم نمی خورد اما کماکان شاهد حضور محمد حبیبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی سابق دروازه بان های ملوان که او هم مثل حسین عبدی در تمرینات همه تیم های ملی فوتبال بانوان حاضر می شود و به مربی دروازه بان ها مشاوره می دهد. البته او در بخش عملی و تمرین دادن دروازه بان ها هم فعال است.

 

لیلا صوفی زاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان البته دیروز در مصاحبه ای گفته بود هنوز مجوز حضور حسین عبدی روی نیمکت تیم ملی فوتبال بانوان از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است. حسین عبدی در روزهای اخیر علاوه بر تیم ملی جوانان در تمرینات تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان هم غایب بوده است و به نظر می رسد به همکاری خود با فوتبال بانوان پایان داده است.

 

حسین عبدی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین عبدی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان (۲۹ و ۳۰ فروردین ماه) در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود.

محمد حسین حیدری پور بازیکن تیم فوتبال فولاد هرمزگان و شایان مهری خادمی دروازه‌بان تیم شناورسازی قشم در این اردو‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید؛ تساوی بدون گل شهرداری بندرعباس مقابل شهرداری بم

دیگر خبرها

  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد