Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک با گرامیداشت روز مادر و ولادت حضرت زهرا و امام خمینی (ره) بیان کرد:حضرت زهرا (س) به عنوان برترین بانوی عالم هستی در تمام عمر خود تلاشها و مجاهدت های زیادی را نشان دادند تلاش ها و مجاهدت هایی چون دفاع از ولایت ، دفاع از حق ، در پی رضای الهی بودن ،تحمل سختی ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نمونه ای از ایثار حضرت می باشد

وی افزود: این بانوی بزرگ اسلام یک الگوی کامل برای تمام بشریت میباشد و وقتی که چنین کسی به عنوان الگو مطرح میگردد برای ما وظایفی مشخص می گردد.

حجت الاسلام پنجی با بیان وظایف مسلمانان در برابر حضرت زهرا تصریح کرد: از جمله آن وظایف ما در برابر حضرت زهرا این است که در تمام شئونات زندگی چه مسائل اخلاقی چه مسائل خانوادگی سیاسی و فرهنگی و ... از مسیر رضای الهی خارج نشویم .

وی افزود:امروز اگر در زمینه مسائل خانوادگی دچار طلاق و یا سایر آسیب های اجتماعی هستیم به لحاظ اهمیتی است که رضایت الهی را بر سایر امور ترجیح ندادیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز اگر در مسائل سیاسی و فرهنگی و اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم به خاطر این است که بعضا اعمال و رفتار و مدیریت های ما رنگ خدایی اش کمرنگ شده است و اگر حضرت زهرا الگو باشد باید در تمامی شئونات و مراحل زندگی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و خانوادگی رضایت الهی را مدنظر قرار داد.
6001/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم «زهرا شجاعی»

چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم «زهرا شجاعی»

دیگر خبرها

  • چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم «زهرا شجاعی»
  • هدف محفل «امام حسنی ها» قرار گرفتن قرآن در مسیر زندگی است
  • جلب رضای الهی با خودمراقبتی محقق می‌شود
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • تصاویر خانوادگی زهرا شجاعی
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در روز پانزدهم مشخص شد
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • اعلام انزجار مردم شیراز از فاجعه بیمارستان شفای غزه
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است