Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،بهنام جو همچنین در دیدار جداگانه با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در خصوص آخرین مراحل طراحی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل که در حال تهیه است، گفتگو کرد.

در این دیدار همچنین درخصوص خط ریلی اردبیل - پارس آباد که توسط این قرارگاه در دست مطالعه است، گفتگو و نیز بر آماده سازی مقدمات حضور قرارگاه خاتم الانبیاء جهت اجرای چهار خطه کردن اردبیل - سرچم ، گرمی، بیله سوار، پارس آباد و مشگین شهر تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل بیمارستان سرمایه گذاری گردشگری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عکس معروف با حضور ۳۰۰۰ نفر!

چیس منهتن بانک در سال ۲۰۰۰ با جی پی مورگان اند کو ادغام شد و اکنون به نام جی پی مورگان چیس بانک شناخته می‌شود.

به گزارش عصر ایران، در عکس زیر حدود ۳۰۰۰ کارگری که در پروژه ساخت برج بانک چیس منهتن در شهر نیویورک حضور داشتند، دیده می‌شوند. این عکس در مراحل پایانی ساخت این برج در سال ۱۹۶۴ ثبت و تبدیل به یکی از معروف‌ترین عکس‌های تاریخ آمریکا شد.

عکسی که ۳ هزار نفر در آن حضور دارند!

چیس منهتن بانک در سال ۲۰۰۰ با جی پی مورگان اند کو ادغام شد و اکنون به نام جی پی مورگان چیس بانک شناخته می‌شود. خود چیس منهتن بانک به واسطه ادغام بانک ملی چیس و شرکت منهتن در سال ۱۹۵۵ شکل گرفته بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • یک عکس معروف با حضور ۳۰۰۰ نفر!
  • یک عکس معروف با حضور 3000 نفر!
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • تاکید بر تداوم دیدار‌ها برای لغو تحریم‌ها