Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@22:50:52 GMT

«هواپیمای فانتزی» روی باند تیم ملی؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۲۷۱۳

«هواپیمای فانتزی» روی باند تیم ملی؟

در حالی که در آخرین ماه زمستان همچنان بحث انتخاب سرمربی تیم ملی داغ است و پس از موج ابتدایی مطرح شدن نام های دهن پر کن ، فدراسیون در سکوت مرموزی فرو رفت ایتالیایی ها پنجره جدیدی در این ماجرا باز کردند. نشریه «توتو اسپورت» مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران به «مونتلا» یک قرارداد سه و نیم ساله را پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این البته شبیه همان خبری است که در مورد «لوران بلان» مطرح شده بود و البته اتفاقی نیفتاد. شورای فنی فدراسیون فوتبال در مورد تیم های ملی تنها کاری که در این مدت انجام داده است تایید بر این نکته بوده است که سرمربی بزرگ برای تیم ملی در نظر دارد.

جواد رستم زاده/ در حالی که در آخرین ماه زمستان همچنان بحث انتخاب سرمربی تیم ملی داغ است و پس از موج ابتدایی مطرح شدن نام های دهن پر کن ، فدراسیون در سکوت مرموزی فرو رفت ایتالیایی ها پنجره جدیدی در این ماجرا باز کردند. نشریه «توتو اسپورت» مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران به «مونتلا» یک قرارداد 
سه و نیم ساله را پیشنهاد داده است. این البته شبیه همان خبری است که در مورد «لوران بلان» مطرح شده بود و البته اتفاقی نیفتاد. شورای فنی فدراسیون فوتبال در مورد تیم های ملی تنها کاری که در این مدت انجام داده است تایید بر این نکته بوده است که سرمربی بزرگ برای تیم ملی در نظر دارد.
طعنه آمیز اینکه حتی گفته می شود دستمزد 1.5 میلیون یورو در سال برای این مربی ایتالیایی در نظر گرفته شده است.
در مورد ستاره خط حمله جالوروسی که در ابتدای هزاره میلادی به خاطر شادی گل های منحصر به فردش به هواپیمای فانتزی مشهور بود گفتنی است در رده ملی به هیچ افتخار قابل ذکری دست نیافته است. البته این نکته که او بر خلاف«بلان فرانسوی» تا به حال سابقه هدایت تیم ملی را نداشته نیز حایز اهمیت است. در ماه آوریل دوران عدم فعالیت وینچنزو مونتلا در عرصه مربیگری به یک سال خواهد رسید و وی بعد از جدایی از سویا تا این مقطع هدایت تیمی را بر عهده نداشته است.
نشریه ایتالیایی توتو اسپورت در ادامه گزارش خود مدعی شد بعد از جدایی کی روش از تیم ملی ایران و حذف آنها در دیدار مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا، مونتلا به گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران بدل گشته و چالش سرمربیگری در آسیا ممکن است مرحله بعدی دوران مربیگری مونتلا باشد. آخرین تجارب مونتلا دو اخراج متوالی از تیم های میلان و سویا در سه سال اخیر بوده و وی می تواند با قبول این پیشنهاد، تا پایان جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم ملی ایران قرار گیرد. مونتلا در ابتدای فصل قبل هدایت میلان پرستاره را بر عهده داشت اما در نهایت با کسب نتایج ضعیف شغل خود را از دست داد و بلافاصله هدایت سویا را بر عهده گرفت. بزرگ‌ترین دستاورد مونتلا در اسپانیا، حذف منچستریونایتد پرستاره تحت هدایت ژوزه مورینیو در لیگ قهرمانان بود و آنها با پیروزی در اولدترافورد موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان شدند.
اوج دوران سرمربیگری مونتلا روزهای حضور او روی نیمکت فیورنتینا بود. 
همچنین سایت «فوتبال ایتالیا» اعلام کرده است مونتلا برای بررسی پیشنهاد سرمربیگری ایران از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به چند روزی زمان نیاز دارد.

 

بی خبری تاج
تاج،رئیس فدراسیون فوتبال البته دیروز در  مورد این گمانه زنی‌ها گفت: فدراسیون تلاش می‌کند یک مربی سرشناس و توانمند برای تیم ملی انتخاب کند اما تاکنون هیچ تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده و نمی‌توانیم از کسی اسمی ببریم.تاج گمانه ‌زنی ها در رابطه با حضور برانکو در تیم ملی را هم تکذیب کرد و گفت: هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است و همه این مطالبی که مطرح می‌شود گمانه زنی است و قطعیت ندارد.
حتی خود برانکو هم در خصوص حضور وی روی نیمکت تیم ملی گفت: همه تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشته‌ام و به چیزی غیر از آن فکر نمی‌کنم، اما سه ماه بعد و پایان لیگ چه اتفاقی رخ می‌دهد، مشخص نیست. در آینده ممکن است خیلی اتفاقات رخ دهد.

 

دخالت وزارت؟
حمیدرضا داورزنی ، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود، باید با تأیید وزارت ورزش و جوانان این کار صورت گیرد، بیان کرد: تصمیم‌گیری در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و برنامه‌هایی که فدراسیون تنظیم می‌کند با خود فدراسیون فوتبال است. وزارت ورزش و جوانان تنها یک نگاه کلی به برنامه، نه تنها فدراسیون فوتبال، بلکه همه فدراسیون‌ها دارد. در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اختلافی بین مهدی تاج و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، در این‌باره گفت‌: اگر شما می‌خواهید اختلافی ایجاد کنید، بگویید. ما با تاج مشکل و اختلافی نداریم. او از مدیران خوب کشور است و هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و جوانان و تاج وجود ندارد.

 

 مذاکرات زیرپوستی
در عین حال نباید فراموش کرد که در جریان جدایی کی روش از تیم ملی و پیوستنش به تیم ملی کلمبیا این رسانه های خارجی بودند که اولین پالس ها را دادند و حتی در جریان مذاکرات طرفین جزئیات را منتشر کردند و مسئولان فدراسیون به مانند همین روزها اظهار بی‌اطلاعی می کردند. کی روش هم البته در این بین با پاسخ های مبهم خود رسانه ها و افکار عمومی را گمراه کرد. اکنون هم به نظر می‌رسد با وجود تکذیب ها مذاکرات زیرپوستی در جریان است و به همین زودی ها بمبی حوالی تیم ملی خواهد ترکید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سرمربی سرمربی تیم ملی فوتبال مهدی تاج ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟