Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:18:32 GMT

هر هفته یک مادر یا پدر شهید گلستانی فوت می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۲۹۵۳

هر هفته یک مادر یا پدر شهید گلستانی فوت می‌کند

چراغعلی با تاکید بر تکریم و بهره‎گیری از خانواده‎های شهدا به عنوان گنجینه‎های جامعه، گفت: هر هفته یک مادر یا پدر شهید در استان گلستان فوت می‎کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» امروز(دوشنبه 6 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان سنتی حسنه را از دو سال گذشته آغاز کردیم و در سالروز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) به دیدار و دست‎بوسی مادران شهدای استان گلستان می‎رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: مادران و پدران شهدا گنجینه‎ای ارزشمند در کشور ما هستند و به دلیل شرایط سنی و کهولت سن متاسفانه تقریبا هر هفته یک مادر و پدر شهید از میان ما می‎رود و دارفانی را وداع می‎گوید.

 

چراغعلی خاطرنشان کرد: در استان گلستان 2هزار و ۶۸۰ مادر شهید داشتیم و تقریبا این عدد امروز به نصف و کمتر از آن رسیده است و بسیاری از مادران شهدا شرایط سختی را دارند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم بر اساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده این سنت حسنه در استان گلستان با همکاری دستگاه‎های اجرایی به خوبی انجام شود و در این دیدارها مشکلات، دغدغه‎های مادران شهدا مکتوب به استانداری گلستان برای پیگیری‎ها ارسال شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان استان بوشهر آیت الله مومن دولت حضرت زهرا س بیانیه گام دوم مجلس عتبات عالیات تکریم خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه

حسینعلی خواجه مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل ۱۱ قلم کالا برای دهک‌های اول تا هفتم قابل اجرا است، افزود: این طرح به صورت ماه به ماه انجام می‌شود و اگر خانواده‌ای در طول ماه نتواند از این کالا برگ استفاده کند برای ماه بعدی نمی‌تواند از سهمیه قبلی خود استفاده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه دولت قرار نیست پول پاشی کند، گفت: همزمان با افزایش تورم دولت قیمت پایه این اجناس را بر مبنای ۱۴۰۱ گذاشته است و طبق مشورتی که با وزارت بهداشت داشته است قرار شد از این طریق ۱۱ قلم مورد نیاز و اساسی را در سبد خانوارها جای دهد.

وی یادآور شد: بر اساس برآوردهای انجام شده برای اجرای این طرح ۶۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت در نظر گرفته شد.

خواجه مظفری از اجرای طرح یسنا در بستر طرح کالا برگ خبر داد و اظهار کرد: این طرح شامل مادران شیرده و باردار است که همزمان با طرح کالا برگ در حال اجرایی شدن است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌هایی که در وزارت خانه انجام شده است قرار است روند طرح کالا برگ ادامه دار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۹۸.۵ درصد و در مرحله دوم ۷۵.۵ درصد افراد دهک یک تا هفتم از طرح فجرانه و کالا برگ برخوردار شدند، گفت: تا کنون هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مردم گلستان از طرح فجرانه کالا برگ بهره مند شدند.

وی یادآور شد: در مجموعه ۶۶۷ هزار خانوار گلستانی یارانه می‌گیرند که بیشترین یارانه بگیران گلستان در شهرستان‌هایی چون مراوه تپه، گمشان و کلاله هستند.

کد خبر 6084700

دیگر خبرها

  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه