Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:32:43 GMT

دوئل مربیان لیگ برتری در لیگ یک

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۳۲۴۵

دوئل مربیان لیگ برتری در لیگ یک

یکی از حساس ترین بازی های این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بین تیم های شاهین شهردای بوشهر و آلومینیوم اراک برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیاز به توضیح نیست این بازی در سرنوشت هر دو تیم در مسیر صعود به لیگ برتر تاثیر گذار است به این خاطر که در حال حاضر شاهین شهرداری بوشهر با 28 امتیاز تیم دوم جدول است و آلومینیوم اراک هم با 36 امتیاز تیم پنجم جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی نبرد تاکتیکی دو مربی لیگ برتری است. عبدالله ویسی که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده است و فراز کمالوند که با تیم هایی چون گسترش فولاد، ترکتورسازی و صنعت نفت روی نیمکت لیگ برتر نشسته است و این بار مترصد فرصت است تا با آلومینیوم اراک به لیگ برتر برگردد. به خصوص که فراز بعد از جدایی از گل ریحان البرز گفته بود خیلی از فضای حاکم بر لیگ یک لذت نمی برد و دوست دارد دوباره به لیگ برتر برگردد.

 

البته که صعود به لیگ برتر به همراه شاهین شهرداری بوشهر یک اتفاق خاطره انگیز برای عبدالله ویسی خواهد بود. مربی ای که بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر خیلی روزهای خوش در فوتبال ندیده است. حتی در روزهایی که در تیم خوب سپاهان حضور داشت. حضور پرشور تماشاگران بوشهری در استادیوم شهید بهشتی این شهر می تواند زمینه ساز یک روز خاطره انگیز برای شاهین شهرداری بوشهر باشد و این تیم را یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک کند.

 

این بازی از هفته بیست و پنجم لیگ یک امروز ساعت 15 در بوشهر و در استادیوم شهید بهشتی برگزار می شود.

فراز کمالوند (سرمربی) دسته یک آلومینیوم اراک شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی دسته یک آلومینیوم اراک شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه