Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: "... نیروهای مسلح هم باید رها کنند و بروند کنار، بدهند به مردم، آنقدر ما کار داریم، نیروهای مسلح آنقدر وظایف سنگین بر عهده دارند، وظایف خودشان را انجام دهند..." این عبارات بخشی از سخنان امروز رئیس جمهوری است که در نشست مشترک با وزیر و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان شد.

شاید این عبارات رئیس قوه مجریه در وهله اول این شبهه را ایجاد کند که فعالیت‌های اقتصادی مجموعه نیروهای مسلح کشور که در قالب نهادهای موفقی چون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سازماندهی می‌شود، مورد انتقاد رئیس جمهوری واقع شده، اما نگاهی به اظهارات اخیر وی در بندرعباس، طرح چنین شبهاتی را به چالش می‌کشد.

حجت الاسلام حسن روحانی هفته گذشته در مراسم رسمی بهره‌برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس، بهره‌برداری از این پالایشگاه را به معنای موفقیت ملت و دولت دانست و افزود: "این موفقیت با همکاری، اتحاد و جهاد شبانه‌روزی وزارت نفت، مهندسان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) انجام شده است و آنچه آفریده شده، افتخار ملت ایران است."

همچنین سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در خصوص چرایی ورود سپاه پاسداران به عرصه اقتصادی کشور در گفت‌وگوی اخیر خود گفته بود: "وظیفه مجموعه سپاه پاسداران به‌عنوان پاسدار انقلاب این است که هر جا تهدید‌ها جدی‌تر شود، سپاه ورود می‌کند و ما نیز در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌عنوان یکی از بخش‌هایی که در سازندگی کشور نقش عمده‌ای دارد، تمام تلاشمان این است که بتوانیم توطئه‌ها را خنثی کنیم.... امروز بعد از آنکه دشمن تمامی راهها از جمله راه‌های نظامی و سیاسی را امتحان کرد و دید که نمی‌تواند به صفوف متحد مردم نفوذ کرده و آسیبی به کشور برساند، بخش اقتصادی کشور را هدف گرفته است..."

اینکه نهادهایی در کشور وجود دارند که در مرز دانش روز جهان، اقدام به پیشبرد مگاپروژه‌ها و رفع نیازهای زیربنایی کشور می کنند و با توجه به ماهیت آنها در  پاسداری از نظام اسلامی ایران، حتی بدون دریافت پول و با انباشت هزینه‌ها و مطالبات، پروژه‌های مهم کشور را به خط پایان و نقطه بهره برداری مطلوب می‌رسانند، یک ویژگی و ظرفیت منحصر به فرد برای ایران است.

با توجه به ارتباط موثر و تعامل نزدیک مجموعه‌هایی چون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با دولت و مجلس و جلسات مستمری که مسئولان ارشد این نهاد انقلابی با مسئولان ارشد دولت برای همکاری در جهت رفع چالش‌های اقتصادی کشور دارند و شاهد فعالیت متخصصان فنی و مهندسی سپاه پاسداران در ابرپروژه‌های کشور در کنار دیگر بخش‌های خصوصی پیمانکاری هستیم، نمی توان انتقاد امروز رئیس جمهوری را به فعالیت نیروهای مسلح در پروژه‌ها و توسعه اقتصادی کشور نسبت داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، گفت: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار محمد اشعری در محفل انس نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش و به میزبانی قرارگاه ثامن الائمه علیهم السلام در مرکز آموزش امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه برگزار شد،  29 فروردین را روز حماسه‌سازی ارتشیان در مقابل توطئه‌های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ذخیره الهی و سرمایه الهی برای دفاع از انقلاب اسلامی است؛ نیروی زمینی ارتش دوشادوش دیگر نیروها در تلاش و تکاپو است تا منویات مقام معظم رهبری برآورده شود.

وی افزود: وعده صادقی که مقام معظم رهبری فرمودند با همراهی ارتش وزارت دفاع و دیگر نیروها برآورده شد این یک عنایت الهی است و فروریختن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، خاطرنشان کرد: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و  این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است.

امیرسرتیپ رضا آذریان ،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا نیز اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا در بین شما عزیزان باشیم در این جلسه انس و الفت و همدلی،که این همدلی باعث کوری چشم دشمنان است و قدردانی می‌کنم از یگان‌های امنیتی و انتظامی که تمام تلاش و توان خود را به اجرا درآورده تا مراسم رژه نیروهای مسلح به خوبی و سربلندی انجام شود.

وی ادامه داد: قدرت‌نمایی نیروهای مسلح ادامه دارد و دشمن اگر دست به خطایی بزند با قدرت پاسخ خواهیم داد. امید که خداوند این وحدت را از نیروهای مسلح و سایه مقام معظم رهبری را از ما نگیرد و چشم همه ما را در آینده نزدیک به دیدار ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روشن بگرداند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در روز ارتش مقابل رئیس جمهور
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • اظهارات زلنسکی بعد از حمله به اسرائیل: با ما هم مثل تل‌آویو رفتار کنید!