Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:00:46 GMT

گوهر خیراندیش بازیگر «هفت شهر عشق» شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۳۶۱۸

گوهر خیراندیش بازیگر «هفت شهر عشق» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، گوهر خیراندیش بازیگر با سابقه کشور پس از یازده سال دوری از صحنه تئاتر به عنوان بازیگر نمایش «هفت شهر عشق» معرفی شد. این اثر اواخر همین هفته در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه خواهد رفت.

خیراندیش در سال ۸۶ و با حضور در نمایش«ملاقات بانوی سالخورده» حمید سمندریان آخرین تجربه تئاتر خود را روی صحنه داشت و حضور در «هفت شهر عشق» بازگشت این هنرمند حوزه بازیگری پس از یازده سال به صحنه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هفت شهر عشق» از ۸ اسفند در سالن اسپیناس پالاس به صحنه می رود و ۷ اسفند نیز مراسم خصوصی جشن آغاز این نمایش در همین سالن با حضور همه بازیگران و عوامل برگزار خواهد شد. 

محمد معتمدی و روزبه نعمت الهی خوانندگان این کنسرت نمایش هستند و محمدرضا عقیلی سرپرستی ارکستر بزرگ این اجرا را بر عهده خواهد داشت.
ژاله صامتی، سیما تیرانداز، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازیگران «هفت شهر عشق» هستند که محمد حاتمی نیز کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

محمدامیریاراحمدی نویسنده، یاسر خاسب طراح حرکت فرم، نوید فرح مرزی طراح گریم و اصغر نژاد ایمانی طراح لباس، داریوش پیرو طراح صحنه از دیگر عوامل این برنامه هستند.

کد خبر 4552069 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران روزبه نعمت الهی گوهر خیراندیش محمد حاتمی محمد معتمدی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید

سریال بلیط یک طرفه با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک اثر پلیسی معمایی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از این سریال، بخش‌های زیادی از آن در ترکیه اتفاق می‌افتد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید