Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:17:14 GMT

یک بخش و 2 شهر جدید در استان بوشهر تصویب شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۳۶۷۳

یک بخش و 2 شهر جدید در استان بوشهر تصویب شد

به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به مطالبات و درخواست های مردمی و با پیگیری های ویژه استاندار بوشهر و نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، به استناد ماده 6 قانون تقسیمات کشوری، بخش جدید 'سیراف' در شهرستان کنگان ایجاد می شود و به استناد ماده 4 این قانون روستاهای 'بیدخون' و 'بهارستان' شهرستان های عسلویه و جم به شهر ارتقا می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طرح های کارشناسی بخش و شهرهای یاد شده دردفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تدوین و در وزارت کشور بررسی نهایی و سپس در هیأت دولت به تصویب رسید.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر اضافه کرد: در آینده نزدیک زمینه راه اندازی بخشداری جدید سیراف و شهرداری های بیدخون و بهارستان فراهم می شود.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان بوشهر انتخابات قانون مجلس شورای اسلامی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد