Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد نیک بخت فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه وانت وینگل حامل کالا را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲ هزار کیلوگرم داروی گیاهی قاچاق از نوع زنجبیل، سیاه دانه و زیره کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه ارزش این دارو‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تامین سلامت و امنیت شهروندان، با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/چ

کشف داروی گیاهی قاچاق در پاسارگاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی