Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و خسرو حیدری ۳ بازیکن آکادمی استقلال بودند که لیگ چهارم حرفه‌ای در ابومسلم به عنوان پدیده‌های فوتبال معرفی شدند.
 آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و خسرو حیدری ۳ بازیکن آکادمی استقلال بودند که لیگ چهارم حرفه‌ای در ابومسلم به عنوان پدیده‌های فوتبال معرفی شدند. هرچند هرکدام مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند، اما در ادامه سرنوشت هر ۳ نفر حضور در استقلال بود و از لیگ یازدهم هر ۳ نفر دوباره در کنار هم بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی جباری در نیم‌فصل لیگ هفدهم از استقلال کنار گذاشته شد تا به نوعی مجبور به خداحافظی از فوتبال شود. هرچند او هرگز خداحافظی‌اش از فوتبال را رسما اعلام نکرد. آندرانیک تیموریان هم مانند مجتبی مجبور به خداحافظی شد.
آندو تا پایان لیگ هفدهم در گسترش فولاد به فوتبالش ادامه داد، اما برای فصل جدید با تیمی به توافق نرسید. مثل ۸ شاکی، عمر فوتبالی شماره ۱۴ معروف فوتبال ایران از لیگ هفدهم بیشتر نشد. تیموریان هم از فوتبال به صورت رسمی خداحافظی نکرد، اما یک فصل بدون تیم بودن و حضور او در کلاس‌های مربیگری B. آسیا به معنای خداحافظی غیررسمی آندو از فوتبال است. حالا ۲ نفر از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ مانند ستاره‌هایی، چون فرهاد مجیدی، علی کریمی و محرم نویدکیا کفش‌ها را برای همیشه آویختند تا وارد عرصه مربیگری شوند.
از گل پروانه‌ای تا باشگاه صدتایی‌ها
آندو در دوران فوتبالش برای ۱۴ باشگاه بازی کرد که در ۲ مقطع و ۳ فصل آن برای استقلال بود. البته در نیم فصل لیگ شانزدهم تیموریان با استقلال قرارداد یک ساله و نیمه بست تا بعد از آن با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کند. اما خب محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالات زمستانی این آرزو را برباد داد. بعد از آن هم منصوریان و استقلالی‌ها دیگر این ستاره ۳۴ ساله را نخواستند. یکی از به یاد ماندنی‌ترین گل‌های تیموریان شوت محکم او به دروازه بوریرام تایلند بود که به گل پروانه‌ای معروف شد. آندو در سال ۹۲ و با پیراهن استقلال به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران هم انتخاب شده بود. تیموریان در فوتبال ایران با تیم‌های ابومسلم، استقلال و نفت تهران فاتح جام حذفی شده بود. تیموریان با ۱۰۱ بازی ملی و ۹ گل زده و البته بستن بازوبند کاپیتانی یکی از مردان پرافتخار در عرصه ملی است. 
خسرو هم خداحافظی می‌کند؟
ضلع سوم این مثلث یعنی خسرو حیدری، اما همچنان به فوتبالش ادامه می‌دهد. بازیکن شماره ۲ استقلال و فوتبال ایران که در این فصل چندان فرصت بازی پیدا نکرد و ترافیک بالای خط هافبک و سمت راست آبی‌ها این مجال را به او نداد. البته مصدومیت‌های زیاد و طولانی هم چند سال است که باعث شده تا خسرو مانند لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم بهترین دفاع و هافبک راست فوتبال و لیگ برتر نباشد. حیدری شایعه‌های مربوط به خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان فصل را تاکنون تکذیب کرده و مدعی است آمادگی لازم برای بازی و درخشش در ترکیب استقلال را دارد. اما خب با توجه به روند فعلی بعید به نظر می‌رسد وینفرد شفر یا هر مربی دیگری روی این ستاره پا به سن گذاشته فکر کند که فصل آینده ۳۶ ساله خواهد شد. به نظر می‌رسد شماره ۲ هم مانند آندو و مجتبی در پایان لیگ هجدهم خداحافظی رسمی و شاید هم غیررسمی از فوتبال داشته باشد تا عمر فوتبالی ۳ محصول آکادمی فوتبال استقلال که از اوایل دهه هشتاد در فوتبال ایران چهره شدند بعد از حدود ۱۴ سال حضور در سطح اول فوتبال ایران به پایان برسد.منبع: ایلنا برچسب ها: خداحافظی ، آندرانیک تیموریان ، مجتبی جباری ، خسرو حیدری

منبع: خرداد

کلیدواژه: خداحافظی آندرانیک تیموریان مجتبی جباری خسرو حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏