Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:16:40 GMT

مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر به بهرداری می رسد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۵۱۴۶

مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر به بهرداری می رسد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: 5پروژه عمرانی از جمله مجتمع فرهنگی هنری آفتاب سه شنبه 7 اسفندماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در عالیشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ علی مقاتلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه های عمرانی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر شامل مجتمع فرهنگی هنری آفتاب, کلانتری, بوستان ابریشم, پیست دوچرخه سواری و مدرسه 6 کلاسه در عالیشهر با اعتبار جمعا 183م افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری و همچنین با توجه به نیاز هنرمندان جهت انجام امورات فرهنگی و هنری، مجتمع فرهنگی هنری آفتاب در عالیشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر افزود: آئین افتتاح این مجتمع فرهنگی ساعت 9 صبح سه شنبه 7 اسفند ماه با حضور  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعمل شرکت عمران شهرهای جدید کشور و همچنین استاندار بوشهر و جمعی از مسئولین برگزار می شود و در همان روز  برنامه های متنوع هفته فرهنگی این شهر نیز درآن اجرا خواهد شد.


وی با بیان اینکه این مجتمع با اعتبار 95 میلیارد ریال تکمیل شده است، افزود: مجتمع فرهنگی هنری آفتاب با 50 درصد اعتبار داخلی و 50 درصد از اعتبارات عمرانی استان بصورت مشارکتی اجرا شده است.

مقاتلی با اشاره به اینکه زیر بنای ساختمان مجتمع 2هزار متر مربع می باشد، عنوان کرد: ساختمان همکف مجتمع 713متر مربع، طبقه اول 689/5 متر مربع، ساختمان گریم 75 متر مربع، سالن آمفی تئاتر 497 متر مربع می باشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تصریح کرد: مجتمع آفتاب شامل 13 کلاس آموزشی و 5 اتاق اداری و یک سالن آمفی تئاتر می باشد و انجمن های خوشنویسی، هنرهای نمایشی، موسیقی، قرآن و نهج البلاغه، سینمای جوان، شعر و ادب در آن به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در سفر یکروزه خود به شهرستان سلماس با حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان سلماس، در این دیدار گفت: متاسفانه فعالیت های ما در مساجد قابل قبول نیست و بیشتر فعالیت های برای رفع تکلیف است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی،  بر لزوم توجه به نیازهای جوانان در برنامه‌های فرهنگی کانون‌ها تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و جذاب، جوانان را به حضور در مساجد و فعالیت‌های مذهبی ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه برای جذب جوانان باید هزینه و تبلیغات کرد، ادامه داد: برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نباید مختص به زمان خاصی باشد و در طول سال باید برنامه جذاب برای نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ترویج معارف دینی و اسلامی، اظهار داشت: کانون‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نقش موثری در جذب جوانان به مساجد و فعالیت‌های مذهبی داشته باشند.

محسن رضایی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و مسائل اقتصادی فعالیت های مسجد راکد شد و در ستاد کانون های مساجد استان شروع به سامان دهی و سطح بندی کانون ها کردیم.

وی بیان کرد: در شهرستان سلماس ۴۰ کانون فعال هستند که امسال در حال بروزرسانی هستیم.

رضایی ادامه داد: طبق فرموده امامین انقلاب رکن اصلی و محور اصلی مسجد، امام جماعت است و تمام ارکان مسجد باید حول این محور عمل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: در مسجد باید ذائقه دهه های مختلف شناسایی شود و با بهانه های مختلف نوجوانان و جوانان راجذب مسجد کرد.

وی گفت: مسجد در مکتب اهل بیت (ع) نقش برجسته‌ای برای تربیت بر عهده دارد و اساساً پایگاه تربیت، توحید، ذکر و انسان سازی مسجد است و در این راستا باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان