Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:03:45 GMT

کشف گوشت گراز در رودبار گیلان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۵۲۶۲

رکنا: فرمانده انتظامی رودبار از کشف 200 کیلوگرم گوشت گراز در یک خودروی سواری پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

هبه گزارش رکنا، سرهنگ " حمیدرضا فیضی " با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی در بررسی از خودروی مذکور مقدار 200 کیلوگرم گوشت گراز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این راستا متهم 38 ساله که غیربومی بود دستگیر و به بزه انتسابی خود مبنی بر خرید و فروش گوشت گراز اعتراف کرد.

سرهنگ فیضی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم این گوشت‌ها را با قیمت نازل از یک شکارچی در شهرستان لنگرود خریداری و قصد داشت به منظور سودجویی در بازار گوشت خارج از استان گیلان به فروش عموم برساند.

سرهنگ فیضی خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره بهداشت و دامپزشکی و اخذ نظریه کارشناسی، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار زندان بازار زندان اخبار حوادث گوشت کشف گیلان رودبار گراز عکس زن فیلم بیمارستان دختر ساعت تصاویر داماد زندگی کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد