Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری تهران می گوید با افزایش تجهیزات فنی آتش نشانی، رضایتمندی مردم پایتخت از نحوه خدمات رسانی این سازمان در پایتخت در حد «مطلوب» است.

مجتبی یزدانی روز دوشنبه در حاشیه اولین همایش بین المللی ایمنی و آتش نشانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در زمینه تجهیزات و همچنین نیروی انسانی سازمان آتش نشانی با مشکل جدی مواجه نیست و با حمایت اعضای شورا و شهردار مشکلی در زمینه خرید تجهیزات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پایتخت با 130 ایستگاه، مجهز به امکانات به روز دنیا از جمله نردبان های بلندمرتبه و نیز خودروهای سبک و سنگین مجهز فعال است و مشکل جدی ندارد.
به گزارش ایرنا انتقادها از آتش نشانی تهران از زمان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو در دیماه سال 95 بالاگرفت و پس از آن اعلام شد که تجهیز این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.
پیروز حناچی شهردار تهران نیز امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: بعد از حادثه پلاسکو که نشان داد در اطفای حریق ساختمان های نامتعارف مشکل داریم اقداماتی از جمله خرید 15 دستگاه نردبان هیدرولیکی انجام که سه نردبان تاکنون ترخیص شده و 6 مورد نیز تا هفته آینده ترخیص می شود.
حناچی افزود: تامین 6 نردبان نیز در انتظار پرداخت مالیات است.
به گفته وی توسعه ایستگاههای آتش نشانی و جذب 200 آتش نشانی از دیگر اقدامات این حوزه است.
چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در محورهای فرهنگ و ایمنی، عملیاتی، مهندسی و سلامت جسمی آتش نشانان امروز گشایش یافته و به مدت 2 روز در محل هتل المپیک تهران ادامه دارد.
تهرام/7243/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات شهري آتش نشاني شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر