Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:26:25 GMT

رضایی: فجر سپاسی را مثل پسرم دوست دارم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۵۶۰۲

رضایی: فجر سپاسی را مثل پسرم دوست دارم

در ابتدای فصل جاری و پس از کش و قوس های فراوان وحید رضایی به عنوان دستیار اول امید نمازی در ذوب آهن انتخاب شد و با کنار رفتن نمازی، وی هم از ذوب آهن جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی در مورد قضایای اول فصل جاری گفت: به عنوان سرمربی دو تیم را از لیگ دو به لیگ یک آورده ام و فصل گذشته نیز با داماش گیلان تا یک قدمی صعود به لیگ یک آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز با وجود چند پیشنهاد خوب مالی از لیگ دو و لیگ یک دوست داشتم در رشت بمانم و کار نیمه تمام خود را به پایان برسانم و زحماتی که در سال گذشته کشیدم را امسال ببینم، اما با پیشنهاد سعید آذری برای حضور در ذوب آهن مواجه شدم و با توجه به اینکه چند فصل از لیگ برتر دور بودم به این نتیجه رسیدم که همکاری خودم رو با ذوب آهن شروع کنم.

 

رضایی ادامه داد: بعد از پیوستنم به ذوب آهن، پیشنهاد سرمربیگری در تیم فجر سپاسی به دستم رسید و با توجه به اینکه سالها به عنوان کاپیتان تیم فجر سپاسی در این تیم حضور داشتم و عرق خاصی به پیراهن این تیم و هواداران بی نظیرش دارم دوست داشتم به این تیم برگردم و با تمان توانم انجام وظیفه کنم اما مسائل جور دیگری رقم خورد و با توجه به قرارادادم با ذوب آهن مجبور شدم به این تیم برگردم. در کل، همیشه تیم فجر را خانه خودم میدانم و با موفقیت های این تیم من نیز خوشحال میشوم.تیم فجر یک تیم ارزشی است و هواداران این تیم خالصانه و عاشقانه این تیم را دوست دارند من هم سالها برای فجر سپاسی زحمت کشیده ام و روزی برای ادای دین به تیم محبوبم برخواهم گشت.

 

وحید رضایی در رابطه با شرایط لیگ یک امسال نیز افزود: با گروه آنالیزی که دارم تمام مسابقات لیگ یک را زیر نظر دارم و هر هفته اتفاقات این لیگ را رصد میکنم.هر چند مسائل و مشکلات مالی وجود دارد اما معتقدم با ساختار سازی اصولی و فضا دادن به جوانهای مستعد میتوان راه موفقیت را پیدا کرد.

 

رضایی در رابطه با آینده مربیگریش گفت: در همین یکی دو هفته اخیر نیز با دو پیشنهاد از لیگ یک مواجه بودم اما دوست دارم مجموعه ای را برای کار کردن انتخاب کنم که با تفکراتم همخوانی بیشتری داشته باشد.عجله ای برای انتخاب تیم ندارم و منتظر بهترین فرصت برای کار کردن اصولی و حرفه ای میمانم.


وی در پایان در رابطه با شرایط این روز های ذوب آهن گفت: با تصمیمات آذری آرامش به این تیم برگشته و در بازی با الغرافه همه ی تیم فعل خواستن رو صرف کردند و بازگشت خوبی به بازی داشتند.برای این تیم و کادر فنی و هوادارانش در ادامه کار، آرزوی بهترین ها را دارم.

فجر سپاسی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم