Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گل آرایی حرم علوی در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) نخستین نشست خبری پیروز حناچی شهردار تهران، مراسم رونمایی از سامانه جامع فروش فیلم‌ها، تشییع پیکر یدالله ثمره پیشکسوت زبان‌شناسی، تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید هند به ظریف و ... گزیده‌ای از تصاویر منتشر شده امروز در خبرگزاری‌های سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، گل آرایی حرم علوی در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) نخستین نشست خبری پیروز حناچی شهردار تهران، مراسم رونمایی از سامانه جامع فروش فیلم‌ها، تشییع پیکر یدالله ثمره، پیشکسوت زبان‌شناسی، تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید هند به ظریف و ... گزیده‌ای از تصاویر منتشر شده امروز در خبرگزاری‌های کشور است که در ادامه می‌خوانید:

 

گل آرایی حرم علوی در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) / میزان

 

 

نخستین نشست خبری پیروز حناچی شهردار تهران/ ایلنا

 

 

 

ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران/میزان

 

مراسم رونمایی از سامانه جامع فروش فیلم‌ها و عملکرد سالن‌های سینمای کل کشور صبح امروز (دوشنبه ۶ اسفند) با حضور منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، مجید مسچی (مدیرعامل موسسه تصویر شهر) برگزار شد. / ایلنا

 

تشییع پیکر یدالله ثمره، پیشکسوت زبان‌شناسی/ایسنا

 

 

تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید هند به ظریف/تسنیم


 

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز

 

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر/ فارس


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصویر روز گزارش حرم امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش