Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک سخنگوی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران بدون نام بردن از کشور خاصی تاکید کرد که در شرایط کنونی باید از هرگونه دخالت نظامی در ونزوئلا اجتناب شود.

در هفته‌های اخیر مقامات آمریکا چندین بار به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم از احتمال دخالت نظامی در ونزوئلا سخن گفته‌اند؛ اما ظاهراً اروپایی‌ها در این زمینه با متحدان آمریکایی خود اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
وزیر خارجه ونزوئلا: پامپئو به دنبال بهانه‌ای برای آغاز جنگ علیه کاراکاس است

افزایش نیروهای نظامی ونزوئلا در مرز مشترک با کلمبیا به دستور مادورو

روز گذشته «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که برای خروج ونزوئلا از بحران باید در این کشور انتخابات مجدد برگزار شود. این در حالی است که تنها یک سال از پیروزی دوباره «نیکلاس مادورو» در انتخابات ونزوئلا می‌گذرد و او تصریح کرده است تحت فشار کشورهای غربی از جایگاه خود به‌عنوان رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا کناره‌گیری نخواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • اجتناب از سفر به استان‌های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی