Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از ثبت‌نام اولویت‌های حج تمتع ۹۸ در کاروان‌ها، از روز جمعه دهم اسفند‌ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید؛ تفاهم‌نامه حج سال آینده امضا شد/ اعلام تعداد حجاج ایرانی حج تمتع ۹۸

این سازمان برای آغاز نام نویسی از متقاضیان حج تمتع ۹۸ در کاروان‌ها اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۸۵ که پیشتر نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری  اقدام کرده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم اسفند‌ماه نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً به منظور تسهیل در پرداخت زائرین حج تمتع سال ۱۳۹۸، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت‌نام در کاروان‌ها دریافت خواهد شد و زمان دریافت قسط دوم متعاقباً اعلام خواهد شدکه قطعی شدن ثبت‌نام منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت قسط دوم هزینه سفر خواهد بود.

در فرآیند ثبت‌نام کاروان‌های حج ۹۸، نام‌نویسی فقط در کاروان‌های شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب‌شده، امکان‌پذیر خواهد بود؛ لازم است تا زایران دقت لازم را داشته باشند یا اطلاعات خود را در سامانه مربوطه بروزرسانی و اصلاح کنند.

در صورت عدم مراجعه و ثبت‌نام اولویت‌های یاد شده در کاروان‌ها در فرصت تعیین شده، از اولویت‌های بعدی برای ثبت‌نام در کاروان‌ها دعوت به عمل خواهد آمد.

به دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری در اولویت اعزام به حج سال آینده که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه مربوطه اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود تا قبل از فرآیند ثبت‌نام در کاروان‌ها، اطلاعات خود را در سامانه یاد شده، تکمیل و بروزرسانی کنند.

انتهای پیام/

ثبت‌نام در کاروانهای حج تمتع ۹۸ آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری بر اساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی آغاز شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • به روز رسانی زیرساخت های مرکز ملی تبادل اطلاعات در سال ۱۴۰۳