Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@09:53:13 GMT

مصطفي مدبر سرپرست شرکت فرهنگي ورزشي سايپا شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۷۷۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سایپانیوز، مدبر که از آذر ماه سال 92 تا دی ماه 96 مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده، با حکم «سید جواد سلیمانی» به عنوان سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی سایپا منصوب شد.

افتتاح ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان پس از 27سال، افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز پس از 15 سال و ورزشگاه‌های 15هزار نفری بیرجند، بجنورد، یاسوج، کرمانشاه، سمنان و بوشهر پس از یک دهه، افتتاح 6 ورزشگاه پنج هزار نفری در کشور و استاندارد سازی ورزشگاه آزادی پس از 45 سال از جمله فعالیت‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دوران مدیریت مدبر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و چهارم، تیم شمس آذر قزوین دربازی خارج از خانه به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان اول و هفتم لیگ قرار دارند.

زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: بازی فردا برای هواداران قزوینی رایگان است و اتوبوس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۲ از ورزشگاه سردار آزادگان راهی تهران می‌شود.

تیم فوتسال مقاومت قزوین امروز در لیگ مناطق کشور به میدان می‌رود

در چارچوب هفته اول مرحله نهایی لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم مقاومت قزوین امروز از ساعت ۱۶ در خانه به مصاف تیم اکسین یزد می‌رود.

سالن شهید بابایی میزبان این رویداد است.

دو فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سهیل لشگری و محمد مهدی منصوری فوتبالیست‌های قزوینی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شمس آذر قزوین به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

این اردو از امروز تا یکم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو