Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:47:34 GMT

هشدار رهبر جنبش انصار الله یمن به متجاوزان سعودی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۹۳۹۴

هشدار رهبر جنبش انصار الله یمن به متجاوزان سعودی

رهبر جنبش انصار الله یمن به ائتلاف متجاوزان سعودی هشدار داد که به تلاش آنها برای به شکست کشاندن توافقنامه سوئد پاسخ داده خواهد شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز دوشنبه در جریان سخنرانی خود به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهراء (علیها السلام) و روز زن، به تحولات داخلی و خارجی یمن پرداخت و تصریح کرد: به علت فرار دشمنان (از اجرای تعهدات خود)، همه مسیرهای توافقنامه سوئد دچار رکود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طور تلویحی هشدار داد که گزینه هایی برای پاسخ به اقدام ائتلاف متجاوزان در به شکست کشاندن توافقنامه سوئد و از سرگیری اقدامات تنش آمیز نظامی آنها در دستور کار قرار خواهد داد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: اگر آنها (متجاوزان) به تنش نظامی در الحدیده بازگردند، گزینه هایی برای پاسخ به آن داریم اما تمایل ندارم (فعلا) درباره این گزینه ها صحبت کنم.

وی افزود: به امارات توصیه می کنیم که به مسیر تشدید تنش نظامی بازنگردد. دشمن با دشواریهای نظامی در الحدیده و مشکلاتی در زمینه وجهه خود در جهان روبرو شده است.

 

گزارش گریفیتس از روند اجرای توافق استکهلم درباره الحدیده

 

قدردانی "گریفیتس" از هیئت ملی یمن برای پایبندی به توافق استکهلم

رهبر جنبش انصار الله گفت: طرف مقابل (متجاوزان) از اجرای توافقنامه سوئد شانه خالی می کنند و تلاش می کنند که این توافقنامه را دور بزنند و از اجرای آن فرار کنند. طرف مقابل براساس طمع ورزیهای خود حرکت می کند و منابع ملت یمن و به طور مشخص اهالی الحدیده برایش اهمیتی ندارد.

وی افزود: طرف مقابل به فرار از تعهدات خود درخصوص پرونده (مبادله اسیران) و اقتصاد و پرونده استان تعز به طور پیوسته فرار می کند.

سید عبدالملک الحوثی بار دیگر بر پایبندی نیروهای ملی یمن به توافقنامه سوئد تاکید کرد و گفت: ما آماده اجرای مراحل این توافقنامه هستیم و گام اول در بندر الحدیده را برداشتیم و سازمان ملل از این موضوع آگاه است.

وی گفت: ما بر آمادگی خود برای اجرای توافقنامه الحدیده و آغاز یکجانبه اولین گام تاکید می کنیم.

رهبر جنبش انصار الله در عین حال تاکید کرد: دشمن سطح تنش نظامی در مرزها و سایر جبهه ها را بالا می برد لذا باید در هوشیاری و آمادگی کامل باشیم.

وی به "اهداف خبیثانه" متجاوزان علیه یمن اشاره کرد و گفت:  دشمنان بدنبال تفرقه افکنی بین اقشار جامعه از طریق به راه انداختن کشمکش ها و درگیری های نژادی و مذهبی و منطقه ای هستند.

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به لزوم وحدت برای مقابله با توطئه های دشمنان گفت: تکفیری ها رکن اساسی در به راه انداختن کشمکش های مذهبی و منطقه ای بین اقشار مردم یمن هستند.

وی افزود: اماراتی ها برای به راه انداختن کشمکش های منطقه ای در استان های جنوبی یمن به منظور اشغال آنها تلاش کردند. وظیفه دینی ما اتحاد و وحدت کلمه و تقویت پایداری و مقابله با همه کشمکش ها و تلاش های شیطانی علیه جامعه مسلمان یمن است.

انتهای پیام/

     R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

آفتاب‌‌نیوز :

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند قهرمانی این قاره را به دست آورند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران
  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان