Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:32:16 GMT

نتایج لیگ های فوتبال در اروپا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۲۰۱۴

نتایج لیگ های فوتبال در اروپا

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ‌های فوتبال در کشور‌های اروپایی شب گذشته با برگزاری چند بازی پیگیری شد.

در لالیگا اسپانیا و در هفته بیست و پنجم از ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های خیرونا و رئال سوسیه داد به مصاف هم رفتند که در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با این نتیجه تیم خیرونا در رده پانزدهم و رئال سوسیه داد در رده هشتم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بوندس لیگا آلمان تیم‌های هوفن هایم و لایپزیگ در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند که در پایان به ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

کراماریچ در دقیقه ۲۲ برای هوفن هایم و ویلی اوربان در دقیقه ۸۹ برای لایپزیگ گلزنی کردند.

با این نتیجه لایپزیگ در رده چهارم و هوفن هایم در رده هشتم قرار گرفتند.

در چمپیونشیب انگلیس تیم‌های ناتینگهام فارست و دربی کانتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ناتینگهام موفق شد با یک گل از سد شاگردان فرانک لمپارد بگذرد.

تک گل این دیدار را یوهان بن علوان در دقیقه ۲ به ثمر رساند. کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی ناتینگهام در این دیدار حضور نداشت.

در لیگ پرتغال هم تیم‌های ماریرتیمو و اسپورتینگ به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.

ماریتیمو با این تساوی در رده ۱۲ باقی ماند و اسپورتینگ در رده چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیروزی برایتون در شب نخستین حضور ثابت جهانبخش مصاف حساس بالانشینان در انگلیس و ایتالیا/داغ شدن تنور فوتبال در اروپا با دربی رم و مادرید پیروزی خفیف تاتنهام مقابل قعرنشین/تداوم روند نزولی کاردیف شگفتی ساز

انتهای پیام/

نتایج لیگ های اروپایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها در شهر جیانگ‌یئن چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود و در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نیز سهیلا منصوریان به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال بنگلادش می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند. در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مغرب پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

در وزن منهای ۸۰ علی‌خورشیدی با المهدی سعیدی از مغرب دیدار می‌کند. وی در صورت کسب برتری در این دیدار با برنده رقابت نپال و سنگال پیکار خواهد کرد. در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز سید معین تقوی یحیی عمر از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو