Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:09:10 GMT

اعطای جایزه علمی به علامه حسن‌زاده آملی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۲۱۶۵

اعطای جایزه علمی به علامه حسن‌زاده آملی

همایش ملی «ابن سینا» و تجلیل و اهداء یازدهمین جایزه ویژه علمی و ترویجی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام به علّامه آیت الله حسن زاده آملی برگزار می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، همایش ملی «ابن سینا» و اهداء یازدهمین جایزه علمی و ترویجی حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام به همت مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس و با همکاری انجمن نجوم ایران و بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، پنجشنبه ۹ اسفندماه از ساعت ۷ صبح در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش آقایان جواد لاریجانی، محمدباقر لاریجانی و آیت الله طاها محمدی ریاست بنیاد ابن‌سینا از سخنرانان و میهمانان ویژه خواهند بود و از دو کتاب «افراد المقال» ابوریحان بیرونی با موضوع «ساعت آفتابی» و «تلخیص مجسطی» ابن سینا رونمایی می‌شود.

این همایش با اهداف ایجاد انگیزه علمی و خودباوری در بین دانش‌ پژوهان ایرانی، تبادل نظر میان صاحب ‌نظران در جهت شناخت و معرفی هر چه بیشتر جایگاه علمی ابن سینا در تاریخ علوم طبیعی و ریاضی، تبادل نظر در جهت شناخت و حفظ میراث بر جای مانده از تمدن اسلامی و زمینه سازی برای باز آفرینی تمدن اسلامی در عصر حاضر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، در سال جاری طی فراخوانی از علاقمندان دعوت گردید تا آثار و مقالات خود را حول محورهای این همایش به مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام ارسال کنند؛ که ۲۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال گردید و طی بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت داوران و دبیر علمی همایش ۱۵ مقاله برگزیده شد که صاحبان آثار در این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند و در پایان از ایشان تقدیر بعمل خواهد آمد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: همایش ابن سینا جایزه علمی علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)