Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد حسین‌آبادی بازیکن تیم والیبال سایپا، درباره برد مقابل پیکان در دور برگشت مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی سختی بود. از حساسیت قبل از بازی هم کاملا مشخص بود که امروز هر دو تیم کار دشواری در زمین خواهند داشت. البته کار سایپا به دلیل باخت در بازی رفت سخت‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ست نخست به دلیل فشار زیادی که روی تیم ما بود خوب ظاهر نشدیم و نتیجه را واگذار کردیم. اما در ست‌های بعدی کم کم کنترل بازی را در دست گرفتیم و خوشبختانه موفق شدیم جبران کنیم.

حسین‌آبادی در مورد بازی روز چهارشنبه اظهار کرد: بر خلاف این بازی، روز چهارشنبه شرایط برای هر دو تیم یکسان است. قطعا بازی از حساسیت خیلی بالاتری هم برخوردار خواهد بود. بدون شک با بردی که مقابل پیکان به دست آوردیم از نظر روحی در شرایط ایده‌آل‌تری برای بازی سوم آماده می‌شویم.

بازیکن تیم سایپا در مورد استفاده از ویدیو چک در مرحله پلی‌آف لیگ والیبال گفت: در مجموع داوری خوب است. ویدیو چک نیز کمک حال داوران است. اگر درجریان بازی‌ها شاهد استفاده بیش از حد از این تکنولوژی هستیم، فقط و فقط به خاطر اتلاف وقت است تا تیم‌ها به شرایط نرمال خود برگردند وگرنه داوری‌ها خیلی ضعیف هم نیست.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر برنا پلی اف جواد حسین ابادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

* در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

* در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

* پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897150

دیگر خبرها

  • راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت
  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد