Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر رویکرد جدید این ستاد مبنی بر توجه ویژه بر «مطالبه گری همگانی مردم» در سطوح مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمومی در قبال نهادها، دستگاه­ها و ارکان مسوول در کشور، به کارگیری همه امکانات، منابع و ظرفیت های موجود در راستای نیل به این هدف و اطلاع رسانی نسبت به آن را از وظایف مهم و اصلی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبیین این رویکرد جدید، آیت الله صدیقی ریاست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه اعضای کشوری و لشگری ستاد در بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: وضع فرهنگی موجود در کشور بحرانی است. مردم در ادارات احساس عزت نمی کنند. بایستی از ظرفیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه ها استفاده شود که انشاالله عزم و رویکرد جدید این ستاد کشوری با همّت تمامی اعضا و مسوولان آن، بر این زمینه مصروف داشته خواهد شد.

همچنین آیت الله جنتی ریاست پیشین این ستاد با تأکید بر این رویکرد جدید در جلسه سالانه اعضای ستاد گفت: منکر بزرگ دروغ گفتن برخی مسئولان به مردم است. هرگونه منکر از سوی هر مسئولی چه رئیس جمهور باشد چه وزیر و غیره، باید با روش درست و موثر به وی تذکر داده شود. قانون در این زمینه بر ما الزام دارد که این وظیفه را به صورت دقیق و کامل پیگیری و به انجام برسانیم.

در بخشی از حکم مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل این ستاد در راستای تبیین و تحقق رویکرد جدید آن آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات مفید گذشته جناب عالی، انتظار می رود با بکارگیری بهینه امکانات و منابع ستاد نسبت به ارتباط گیری موثر با رسانه­های مکتوب، دیداری و شنیداری در حوزه های مختلف تخصصی، تبلیغ رویکردهای جدید ستاد در فضای مردمی و رسانه ای، ایجاد سازوکارهای مناسب و موثر در بازنمایی سیاست ها و اقدامات، اداره امور فرهنگی درون سازمانی مجموعه ستاد و خانواده ایشان، هماهنگ سازی و ارتقاء سطح اخبار تولیدی استان ها و دستگاه ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و نیز فراهم سازی زمینه های ارتباطات بین الملل ستاد در عرصه های مختلف، اقدام موثر و شایسته را به عمل آورید».

علی قجری دانش آموخته جامعه شناسی در دانشگاه تهران است و پیش از این مسوولیت های فرهنگی، اجتماعی و رسانه­ای مختلفی برعهده داشته است که از جمله آنها «مشاور اجتماعی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام»، «مدیر تولید محتوای کارگروه مطبوعات و رسانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج)»، «معاون ارتباطات و رسانه مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها»، «مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور» و «مدیر فرهنگی-هنری ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان اروپا» است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی قجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین طاهری عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر مرده است، گفت: ستاد امر به معروف فقط مختص دبیر یا امام جمعه نیست بلکه همگان برای تقوا و اهداف آن باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه این ستاد دارای ۱۷ عضو حقوقی است، گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مستلزم نظارت مردم بر مردم بر حکومت را شامل می‌شود.

حجت الاسلام طاهری ا اشاره به نابسامانی‌های موجود در حوزه پوشاک خواستار ورود میدانی و عملیاتی متولیان امر برای ساماندهی این بازار در ایران اسلامی شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید هنرمندانه اجرایی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین با اظهار اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم عفاف و حیا را قبول دارند تصریح کرد: هویت تاریخی ایرانیان با حجاب گره خورده است و باید در طرح عفاف و حجاب افراد هنجار شکن وره‌های آموزش و اخلاقی را طی کنند.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه زندان راهگشای اصلاح افراد هنجار شکن نیست اظهار امیدواری کرد که شاهد رعایت شئونات اسلامی در سراسر ایران اسلامی باشیم.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران معرفی شد.

کد خبر 6079129

دیگر خبرها

  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • مسوول ستاد امر به معروف مازندران منصوب شد