Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:08:41 GMT

آتش سوزی نمایشگاه بهاره گچساران مهار شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۲۷۱۶

آتش سوزی نمایشگاه بهاره گچساران مهار شد

حوادث رکنا: ‌رئیس ایستگاه های آتش نشانی گچساران گفت: آتش سوزی که به دلیل اتصال برق جعبه کنترل فیوض در نمایشگاه بهاره شهرستان به وجود آمد، مهار شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ‌" کامبیز افشین پور" در افزود: با حضور به موقع و سریع مأموران ایستگاه آتش نشانی شماره 2 گچساران آتش درنمایشگاه بهاره گچساران مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آتش سوزی که به دلیل اتصال برق جعبه کنترل فیوض در نمایشگاه بهاره شهرستان گچساران به وجود آمد، مهار شد.

رئیس ایستگاه های آتش نشانی گچساران تصریح کرد: این جعبه کنترل فیوض در داخل نمایشگاه بوده که با حضور سریع و به موقع پرسنل ایستگاه آتش نشانی 2 این شهرستان از سرایت آتش به غرفه های جلوگیری شد.

افشین پورعنوان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی به نقاط دیگر نمایشگاه سرایت نکرده است.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 20 امشب به آتش نشانی اطلاع داده شد که ایستگاه آتش نشانی 2 گچساران ظرف مدت 4 دقبقه خود را محل رساندند.

نمایشگاه بهاره گچساران هرساله در اسفند ماه در محل سالن نمایشگاه فرمانداری پشت ترمینال این شهرستان برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه حوادث حادثه اخبار حوادث آتش سوزی برق نمایشگاه بهاره شهرستان مهار شد عکس زن فیلم کیفری دختر مرد تصاویر خانواده اولیای دم رضایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران