Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بیست و هفتمین دوره جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری، با حضور معاون اول رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: از تعداد ۱۳ دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال ۹۷، ۳ دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: محسن انصاری در مقطع دکترای تخصصی رشته بهداشت محیط، هادی اسلامی در مقطع دکترای تخصصی رشته بهداشت محیط و مهرنوش شیردلی در مقطع کارشناس ارشد در رشته بهداشت و ایمنی موادغذایی از برگزیدگان این جشنواره کشوری از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هستند.   وی گفت: از بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دانشگاه علوم پزشکی یزد از نظر تعداد دانشجوی نمونه، رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرد.

بیست و هفتمین دوره جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ششم اسفندماه در تالار شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود