Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در تذکری به شهردار گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده توسط معاونت نظارت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تحویل زمین به بخش خصوصی جهت احداث جایگاه سوخت کوچک مقیاس در برخی مناطق شهر تهران مواردی قابل تامل است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین حبیب زاده با اشاره به نحوه واگذاری این زمین‌ها برای احداث جایگاه‌های سوخت تصریح کرد:طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم، هرگونه واگذاری املاک و اراضی و اموال غیرمنقول به صورت حق بهره‌برداری رایگان یا با شرایط معین باید به صورت لایحه به شورای اسلامی شهر تهران اعلام و پس از تصویب واگذار شود.

وی ادامه داد: طبق پاسخ ارائه شده از سوی شهرداری منطقه دو، قرارداد احداث جایگاه یاد شده به صورت متمرکز توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران و تحت نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منعقد شده که تا کنون هیچ نسخه‌ای از قرارداد در اختیار مناطق قرار نگرفته است.

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران افزود: درخواست ارائه نسخه‌ای از قرارداد مذکور نیز به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی ارسال شده که با وجود گذشت بیش از 20 روز، هنوز پاسخی به آن داده نشده است. به عبارتی شهرداری منطقه بدون اینکه نسخه‌ای از قرارداد را در اختیار داشته باشد مبادرت به تحویل زمین به شرکت طرف قرارداد کرده که برخلاف روال قانونی است.

حبیب‌زاده با تاکید براینکه در خصوص چنین پروژه‌هایی لزوم انجام کار مطالعات ترافیکی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جایگاه‌های مورد نظر و نحوه دسترسی به آن، به نظر می‌رسد در ساخت برخی از این جایگاه‌ها، مطالعات ترافیکی به شکل دقیق صورت نپذیرفته و از سوی دیگر، شرکت احداث کننده جایگاه، پیاده رو موجود در خیابان را برای احداث سازه مورد استفاده قرار داده و تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

 

 

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی زمین شورای شهر تهران شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است